Mafo Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Reklamebildene som skulle være tatt med Sony Ericsson K850i er vannmerket med et vanlig digitalkamera. Les mer Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ikke bra av SE Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvis dette stemmer er dette skikkelig lavmåls av SE. Hvis de ikke syntes deres egne kameraer holder mål, burde de enten jobbe mer med det, eller ikke bruke det i markedsføringen. De burde absolutt ikke gjøre noe så ufattelig unødvendig som dette. Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ajajaj, generalblemme av SE ... Lenke til kommentar
josh909 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Rimelig habil tabbe, men jeg vil bli meget overrasket om Sony-Ericsson er de eneste som har gjort noe slikt i kameramobilens historie. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nå står det ikke at de har brukt et annet kamera, men et nesten likt. Som også kan ha noe med at det kom opp som et annet kamera. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nå står det ikke at de har brukt et annet kamera, men et nesten likt. Som også kan ha noe med at det kom opp som et annet kamera. 9417132[/snapback] EXIF-data ligger i selve bildet, det er ikke noe pc-en henter inn via internett e.l. så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det stemmer, det er kameraet selv, som tar bildet som skriver EXIF til bildet. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det var det jeg og mente. Altså kan vi konkludere med at : Hvis bildet sier det ikke er tatt med en (eventuelt "et" om du snakker om selve kameraet)Sony Ericsson, så ER det ikke tatt med en Sony Ericsson Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 "Hvis bildet sier det ikke er tatt med en (eventuelt "et" om du snakker om selve kameraet)Sony Ericsson, så ER det ikke tatt med en Sony Ericsson" Korrektomundo. Spent på å se hva SE selv sier i saken ... Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hm, klarer ikke å få opp EXIF på noen av de fire bildene akkurat nå. Betyr det at de har slettet EXIF-infoen nå? (Som om det skulle rette opp noe?) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det kan godt stemme at de har fjernet dem da de oppfattet sin egen generaltabbe. Lenke til kommentar
Ty4on Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Kameraet er nok ikke fullt utviklet, men de burde ha gjort noe bedre enn å ta med et annet kamera. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er det mulig å forandre EXIF-informasjon? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvordan skal det gagne Sony Ericsson å bli tatt med feil informasjon på bildene? Da burde de vel heller endre den til telefonens kamera fra det andre? Så vidt jeg vet er EXIF noe man ikke kan endre, nei. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Of course... tenkte bare om det var noen som forandret det for å sværte Sony Ericsson, jeg. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det ville vel vært ganske vondt for med tanke på at jeg regner med (satte den i kursiv så folk skal skjønne at jeg ikke er 100% sikker) at det er Sony Ericssons egen hjemmeside det er snakk om. Lenke til kommentar
genser Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det er en ting å ta fem tusen bilder i nydelige forhold, for så å velge ut de 5 beste bildene og bruke det som reklame.. Regner med at de fleste produsentene har gjort det en del ganger. Men det her, det er å gå litt for langt ja. Lenke til kommentar
Mr team Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hehe, hvis SE skulle gjøre dette, hvorfor velge slike dritt bilder, når man først skal jukse? Dette er lavmål. La oss vente å se hvordan den fungerer når K850 kommer da, for å se kvaliteten eller kvantiten den produserer. EXIF data er manipulerbare mener jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg