Joachim_F Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ubisoft forteller at skytespillet Haze kun er under utvikling for PS3, noe som lover dårlig for versjonene til PC og Xbox 360. Les mer Lenke til kommentar
kaalaaker Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er ikkje dette gammalt nytt? Eg meiner å ha sett eit intervju med utviklaren for ca. 1-2 månedar sida der dei sa at det var PS3-eksklusivt. Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er ikkje dette gammalt nytt? Eg meiner å ha sett eit intervju med utviklaren for ca. 1-2 månedar sida der dei sa at det var PS3-eksklusivt. 9417013[/snapback] Det er tidligere sagt at det skulle være tidseksklusivt for PlayStation 3. Se første avsnitt i artikkelen. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 For å lage ett slikt dyrt spill må sony ha betalt mellomlegget de skulle ha tjent på xbox og pc, for ellers er det dø føtt og de tjener ikke nok for å dekke utgiftene! Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 For å lage ett slikt dyrt spill må sony ha betalt mellomlegget de skulle ha tjent på xbox og pc, for ellers er det dø føtt og de tjener ikke nok for å dekke utgiftene! 9417524[/snapback] Denne mannen har rett. Enten mellomlegg eller en enorm markedsføring. Haze virker som et standard FPS-spill, pluss en fiendtlig innstilling til private hærer. Ikke mye interessant. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 hvem har ikke fiendtlig innstilling til private hærer?:S mercenaries er egoistiske duster.. men men.. syns haze ser stilig ut jeg, er kanskje et standard fps, men det vil fortsatt gi mange timer med underholdende spilletid:) Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) For å lage ett slikt dyrt spill må sony ha betalt mellomlegget de skulle ha tjent på xbox og pc, for ellers er det dø føtt og de tjener ikke nok for å dekke utgiftene! 9417524[/snapback] Denne mannen har rett. Enten mellomlegg eller en enorm markedsføring. Haze virker som et standard FPS-spill, pluss en fiendtlig innstilling til private hærer. Ikke mye interessant. 9417633[/snapback] enorm markedsføring hjelper ikke, hvem betaler 5000 + spillet for å spille dette? Det må mere til... Du har en bitteliten gruppe som kjøper ps3 kun for dette spillet, slik som lille fanen til halo som kjøper xbox360 for å få spilt halo3, resten kjøper som det passer seg egentlig... og har man xbox eller ps3 hvorfor kjøpe andre konsoller? eller har man wii, hvorfor eie en xbox360? Endret 3. september 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er veldig mange som har xbox 360 + wii.. Hvorfor? Fordi de til til sammen er billigere enn en ps3 Mulig det blir et bra spill, men kjøper ikke PS3 for det nei. Snakk om snodig valg å gi det ut bare til PS3. Må være store mengder penger involvert her. Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Syns også dette var en anelse merkelig, var sikker på at dette ble nok et såkalt tidseksklusivt spill. Har en viss interesse for Haze, men tviler på at det blir så bra at det kan selge noe særlig med konsoller. Håper for Sony sin del at de ikke har trodd det, og åpnet pengeboka i god tro ... Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Eg er ikkje nokon stor fan av FPS-sjangeren, men akkurat Haze ser eg fram til. Free Radical imponerte meg i forrige generasjon, og då ikkje først og fremst med grafikk, men med nytenking, gjennomtenkte kontrollar, og gode fleirspelarmoglegheiter. Synest Haze er ein vesentleg meir spennande tittel enn Killzone 2. Kay Lenke til kommentar
sv1 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Får håpe de legger alt arbeid frem til release på PS3, og hvis det blir en suksess, kanskje det kommer versjoner til andre plattformer. Hvem vet? Lenke til kommentar
nosync Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Jaja, tar ikke det så tungt...vi PC folk har jo Crysis......og Call of Duty 4.. Endret 3. september 2007 av nosync Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Vi som har bortimot begge beina inen konsoll har da også COD4 Og i motsetninge til deg sitter eg å spiller COD4 i disse dager, på konsoll Haze har eg hatt intresse for lenge, men om det blir ein suksess har eg ingen idè om. Vil gjerne se ein demo på PSN snarest slik at eg får gjøre meg opp ein meining om spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg