pursian Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hei. Jeg har kabeltv fra Canal Digital gjennom borettslaget. Jeg har IKKE dekor av noe slag. Får jeg NRK3, FEM og Viasat4 eller får jeg de ikke? Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det kommer helt ann på om det er i pakken din det. Riks TV eller hva de kaller seg, er et samme type selskap som f. eks Canal Digital. Så hvis canal d har med de kanalene i pakken du har, så vil du få det. NRK3 skal du uansett få. Lenke til kommentar
pursian Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har ingen spesiell pakke. Jeg har standard grunnpakke som alle generelle borettslag har. Lenke til kommentar
Jon_ Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det kommer helt ann på om det er i pakken din det. Riks TV eller hva de kaller seg, er et samme type selskap som f. eks Canal Digital. Så hvis canal d har med de kanalene i pakken du har, så vil du få det. NRK3 skal du uansett få. 9416838[/snapback] Nei, i utgangspunktet er ikke NRK3 med i canal digital sitt tilbud i det analoge kabel-tv nettet deres. Dette er dog en sak medietilsynet ser nærmere på siden kabelselskapene er pliktige til å distribuere NRK sine kanaler. Det er visstnok NRK selv som ikke vil at NRK3 ikke skal distribueres på analoge nett. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 yup riktig det. NRK er lovpålagte å sende NRK til alle som betaler lisens. uansett om de sitter på canal digital som er analogt. da må nrk sende kanalene analogt. men de er litt vrange, og vil bare sende det analogt. Lenke til kommentar
Mr D Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hei.Jeg har kabeltv fra Canal Digital gjennom borettslaget. Jeg har IKKE dekor av noe slag. Får jeg NRK3, FEM og Viasat4 eller får jeg de ikke? 9416822[/snapback] Du får bare Viasat4 som erstatter ZTV fra 8. september. NRK3 og FEM finnes bare i digital grunnpakke (dvs med dekoder). Ref. Canal Digital. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hei.Jeg har kabeltv fra Canal Digital gjennom borettslaget. Jeg har IKKE dekor av noe slag. Får jeg NRK3, FEM og Viasat4 eller får jeg de ikke? 9416822[/snapback] Nei du vil ikke få NRK 3 eller FEM, Viasat 4 er egentlig bare en navneendring på ZTV. Så den benytter akkurat samme pplass som ZTV har i dag. For å få NRK 3 og FEM må du enten skaffe deg en digital kabel dekoder, en paraboldekoder med abbonement eller en bakkenett dekoder. Lenke til kommentar
daruu Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg låner denne tråden litt, er det noen som vet hva slags frekvens nrk3 sender på?(gjelder parabol) Den klarer av en eller anna merkelig grunn ikke å finne kanalen.... På forhånd takk Lenke til kommentar
larseman Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg låner denne tråden litt, er det noen som vet hva slags frekvens nrk3 sender på?(gjelder parabol) Den klarer av en eller anna merkelig grunn ikke å finne kanalen.... På forhånd takk 9420378[/snapback] Lurer igrunn på det samme... Lenke til kommentar
Futurama Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 NRK 3 likevel på analog nett. http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=161484 Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 NRK 3 likevel på analog nett.http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=161484 9420931[/snapback] NRK 3: 11372 V 24500 7/8 FEM: 11325 H 24500 7/8 Her er både NRK 3 og FEM for de som trenger å vite det. Satelitten er selvfølgelig Thor på 1 grad vest. Futurama: Da har de i så fall snudd i den saken. Var ikke lenge siden de kun ville kjøre Nrk3 digitalt. Men det er sikkert fordi de har fått pepper i nyhetene. Uansett så øker jo også lisensen. Lenke til kommentar
pertm Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) ..... Endret 9. september 2007 av pertm Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå