Gå til innhold

Jeg skjønner ikke.. Får jeg NRK3 osv eller ikke?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det kommer helt ann på om det er i pakken din det.

Riks TV eller hva de kaller seg, er et samme type selskap som f. eks Canal Digital.

Så hvis canal d har med de kanalene i pakken du har, så vil du få det.

NRK3 skal du uansett få.

9416838[/snapback]

Nei, i utgangspunktet er ikke NRK3 med i canal digital sitt tilbud i det analoge kabel-tv nettet deres. Dette er dog en sak medietilsynet ser nærmere på siden kabelselskapene er pliktige til å distribuere NRK sine kanaler.

Det er visstnok NRK selv som ikke vil at NRK3 ikke skal distribueres på analoge nett.

Lenke til kommentar
Hei.

Jeg har kabeltv fra Canal Digital gjennom borettslaget. Jeg har IKKE dekor av noe slag.

Får jeg NRK3, FEM og Viasat4 eller får jeg de ikke?  :hmm:

9416822[/snapback]

Nei du vil ikke få NRK 3 eller FEM, Viasat 4 er egentlig bare en navneendring på ZTV. Så den benytter akkurat samme pplass som ZTV har i dag.

For å få NRK 3 og FEM må du enten skaffe deg en digital kabel dekoder, en paraboldekoder med abbonement eller en bakkenett dekoder.

Lenke til kommentar
NRK 3 likevel på analog nett.

http://www1.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=161484

9420931[/snapback]

NRK 3: 11372 V 24500 7/8

FEM: 11325 H 24500 7/8

Her er både NRK 3 og FEM for de som trenger å vite det. Satelitten er selvfølgelig Thor på 1 grad vest.

Futurama: Da har de i så fall snudd i den saken. Var ikke lenge siden de kun ville kjøre Nrk3 digitalt. Men det er sikkert fordi de har fått pepper i nyhetene. Uansett så øker jo også lisensen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...