isaac elric Skrevet 2. oktober 2008 Del Skrevet 2. oktober 2008 når jeg går på lavkarbo har jeg ingen problemer whatsoever med å stå opp... nå som jeg er over på vanlig kost derimot står jeg opp 5 min før bussen min går... drøyer det så lenge som mulig. mulig det bare var tilfeldig, men jeg tror at det hjelper å spise "riktig" for å få best mulig søvn. Lenke til kommentar
Trancefisken Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva er gale med meg? Klarer alltid å forsove meg på en eller annen måte, selvom jeg har to vekker klokker på. Hører ingen av dem! Tror jeg tar dem av i søvne uten at jeg kan noe for det. Har sykt lyst å klare å stå opp, men det går ikke! What to do? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kjøp deg en soloppgang-vekkerklokke. Jeg har en slik, og det er helt fantastisk. Hvis jeg stiller den inn på kl 7, så begynner den rundt 0645, lyser først veldig lite, så mer og mer, og kl 7 er den på fullt, så lyser den slik i ca 10 minutter. Anbefales så absolutt! Lenke til kommentar
Erik den Raude Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Man kan ikke ligge og dra seg, men stå opp med én gang man våkner. Det krever litt styrke i starten, men så blir det en vane. Endret 25. februar 2009 av Erik den Raude Lenke til kommentar
Underpants Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Prøv også å stå opp på ymse tidspunkti. Kl. 6 er ideelt for meg, mens kl. 7 klarar eg ikkje få meg opp. Lenke til kommentar
Eivind87 Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Kjøp deg en soloppgang-vekkerklokke. Jeg har en slik, og det er helt fantastisk. Hvis jeg stiller den inn på kl 7, så begynner den rundt 0645, lyser først veldig lite, så mer og mer, og kl 7 er den på fullt, så lyser den slik i ca 10 minutter. Anbefales så absolutt! Er det en slik med blomsterlyder og fuglekvitter også? Hvor kan man kjøpe en slik? Jeg kunne virkelig trenge en sånn hvis det funker så godt som folk skal ha det til. Lenke til kommentar
ukjentbrukergitt Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Hva er gale med meg? Klarer alltid å forsove meg på en eller annen måte, selvom jeg har to vekker klokker på. Hører ingen av dem! Tror jeg tar dem av i søvne uten at jeg kan noe for det. Har sykt lyst å klare å stå opp, men det går ikke! What to do? skaff en såkalt helikopter klokke. http://gama.no/catalog/product_info.php?products_id=112 når den ringer, letter den og slutter ikke å ringe før du får tak i den delen som letter, samme prinsipp som en overfallsalarm Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 (endret) Kjøp deg en soloppgang-vekkerklokke. Jeg har en slik, og det er helt fantastisk. Hvis jeg stiller den inn på kl 7, så begynner den rundt 0645, lyser først veldig lite, så mer og mer, og kl 7 er den på fullt, så lyser den slik i ca 10 minutter. Anbefales så absolutt! Er det en slik med blomsterlyder og fuglekvitter også? Hvor kan man kjøpe en slik? Jeg kunne virkelig trenge en sånn hvis det funker så godt som folk skal ha det til. Den som jeg har er kun lys og en alarm (som man kan deaktivere, så jeg bruker bare lyset.) Jeg kjøpte min på enklereliv.no, da kostet den rundt 1200 tror jeg og det er av den enkle sorten. Men ser ikke ut som om de selger den lengre. edit: fant den: http://www.enklereliv.no/productDetails.as...=0&pId=2821 Endret 25. februar 2009 av Jason Something Lenke til kommentar
Gjest Videregående elev Skrevet 25. februar 2009 Del Skrevet 25. februar 2009 Selv har jeg mobilringeklokke som jeg legger på nattbordet ved siden av, jeg slår den av og tillater meg et par minutter. Ser som regel på klokken på nytt, blir lettet over at det bare har gått 2 minutter siden jeg "skulle opp" og ligger 2 minutter til før jeg går ut av senga og ramler enten ned i dusjen eller bare kler på meg og spiser. Lenke til kommentar
Dynejonas Skrevet 26. februar 2009 Del Skrevet 26. februar 2009 (endret) Beskrivelsen til trådstarter er veldig likt hvordan jeg vil beskrive meg selv. Har våknet flere ganger med vekkeklokka i senga, flere timer for sent, uten å husker at jeg har skrudd av vakkinga. Det er utrolig kipt. Kan også ligge å dra meg i timesvis, selv med snooze på 5 min. Jeg har testet clocky og alt det der. Synes ikke det funker så bra. Selv om jeg må stå opp legger jeg meg i sengen for den er så sykt deilig og varm og rommet og alt er så kaldt. Endret 26. februar 2009 av Dynejonas Lenke til kommentar
TheClown Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Står opp, skrur av vekkeklokka og legger meg igjen Fast rutine. Tar vanligvis på vekkeklokka ca. 5 min seinere da. Denne prosessen kan jeg gjennta et par ganger, men til slutt klarer jeg å stå opp. Lenke til kommentar
Gjest bruker-141017 Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 (endret) Jeg setter på vekkerklokka 1 time før jeg skal stå opp. Så blir det lettere. Også har jeg en sånn ting, som gjør at jeg kan ligge å drømme mens jeg er våken, at jeg bare ikke må åpne øynene, pga da mister jeg drømmen, og må ligge relativt stille ^^, Sikkert mange andre som har det også. Det er UTROLIG DEILIG! Det er dritgøy rett og slett, det er som en utrolig livaktig 3dfilm som inneholder følelser og sånnt, som du kan styre Drømmte sånn noen timer istad Endret 27. februar 2009 av bruker-141017 Lenke til kommentar
Catkin Skrevet 27. februar 2009 Del Skrevet 27. februar 2009 Nå som det begynner å bli mye lysere ute så blir det enklere å komme seg opp av loppekassa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå