3000 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 når motstanderen er på kne og du skyter han får du execution, men vist eg skyter med en pistol får eg og pistol kill? prøver å få denne achievmenten takker for svar! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hvis du står langt nok unna og plugger han i skallen med pistol får du headshot og pistol kill på statsen din. Er du for nærme tror jeg du "bare" får execution Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Seriøst!! Derfor jeg ikke får den helvetes pistol achievmenten! Lenke til kommentar
3000 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 takker, da vet eg det Lenke til kommentar
Kennda_J Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Seriøst!! Derfor jeg ikke får den helvetes pistol achievmenten! 9416792[/snapback] Er grunnen det ja hvis du går inntil en og skyter dem med pistol. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Seriøst!! Derfor jeg ikke får den helvetes pistol achievmenten! Kjør på med Warzone, bleed out time 30sek, og bruk boomer eller lancer for å downe dem, så bruk noen få pistolskudd når de ligger nede. Eller bruk "B,B, RT" trikset med pistol (Slå, Slå og skyt han når han er nede) Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 haha gjør det hele tiden. Men da er problemet at jeg er for nærme dem da når jeg fyrer av så det ikke blir tatt som en "pistol" achievments. Men en execution i stedet.. Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 haha gjør det hele tiden. Men da er problemet at jeg er for nærme dem da når jeg fyrer av så det ikke blir tatt som en "pistol" achievments. Men en execution i stedet.. 9417321[/snapback] der du ser folk plukker opp våpen på skjermen kan du se hvilkne kills du får, så vis du får pistol kill er det bilde av en pistol.. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 all right ser det nå faen så mye jeg har forsøkt og få den achievments`en der. Å feilen var at jeg var for nærme. Nå har jeg over 450 executions kills på boka herregud Lenke til kommentar
medlem-108338 Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 all right ser det nå faen så mye jeg har forsøkt og få den achievments`en der. Å feilen var at jeg var for nærme. Nå har jeg over 450 executions kills på boka herregud 9429271[/snapback] hmm når jeg tenker meg om spillte jeg med deg i går? du var på laget mitt tror jeg Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Spilte med med og mange fra Team Chrissj også Lenke til kommentar
AtheusNor Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Spilte med med og mange fra Team Chrissj også 9431776[/snapback] Hadde Team Chrissj magneten på sagen i går.. :!: Ja, du må et lite stykke ifra for at det skal telle som et pistol kill Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Den saga di merka vi ja ^^ haha. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Vi i "1337 Team Chrissj", deriblandt meg selv, spilte ikke i går. Hadde jeg gjort det, hadde dere fått smake boomer'n min og sniper'n til Motoko. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 De smakte nå på en hel god del hagleskudd da. Var ikke mange rundene de vant før vi blandetpå lagene akkurat ^^ Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 all right ser det nå faen så mye jeg har forsøkt og få den achievments`en der. Å feilen var at jeg var for nærme. Nå har jeg over 450 executions kills på boka herregud 9429271[/snapback] hmm når jeg tenker meg om spillte jeg med deg i går? du var på laget mitt tror jeg 9431407[/snapback] Nei ser man det, stemmer det påsan. Verden er søren meg ikke stor Team Chrissj samla troppene og slaktet alle. Som det ikke er nok slaktet dem sine egne og. Morsomt det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå