Rikky Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Men så må dere også være oppmerksom at det går ann å redusere størrelsen på skrifa i signaturen ved hjelp av: [size=9][/size] Jepp Lenke til kommentar
b-real Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 RikkyRally...Hvorfor skal du ha din hardware listet nedover? Det tar ALT for mye plass : Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 Blir jo lettere å lese enn hvis den står bortover... Dessuten bruker jeg ikke siggen så ofte. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 20. januar 2003 Del Skrevet 20. januar 2003 er uten tvil lettere uten signatur..men slik en jeg har da? ganske grei synst jeg Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 22. januar 2003 Del Skrevet 22. januar 2003 Hartge, Tar hintet selv og redusrer størrelsen på skriften. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 30. januar 2003 Del Skrevet 30. januar 2003 siggene kan ikkje ha for stor skrift har eg fått inntrykk av. Lenke til kommentar
Lch Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 Ei heller trenger .sig en hel kolonne smilier. Lenke til kommentar
kommers Skrevet 31. januar 2003 Del Skrevet 31. januar 2003 signatur-politiet har vært ute på ferde, ser jeg. bra at noen gjør noe. men er litt greit med de gamle, stygge signaturene også. vis meg din signatur, så skal jeg si deg hvem du er. litt lettere å sette folk i bås med dem (eneste positive med dem). skjønner ikke hvorfor folk i det hele tatt skal ha med hardwarespesifikasjoner i en signatur. det er jo bare for å skryte/briefe, tjene liksom-respekt og rangere hverandre utifra hvor bra spesifikasjoner man har. latterlig. svært sjelden man har bruk for å vite vedkommendes spesifikasjoner også, i så fall koster det ikke mye å skrive opp de relevante komponentene (nei, man trenger ikke ta med alle. jeg driter i kabinettet ditt, og i hvert fall i mods! (så lenge det ikke angår innlegget)) manuelt i innlegget. det holder egentlig med navn, kontaktinfo og evt en liten kommentar. men som dere alle skjønner; de kuleste gutta bruker ikke signaturer. de trenger ikke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå