C. Alshus Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Hei! Nå jobber jo dere moderatoene med å få oss brukere til å ha avatarstørrelsen på 50x50 pixler og max størresle på 4Kb. Greit nok det, men hva med signaturene? Jeg synes dere skal lage noen regler på dette feltet også. Noen brukere (faktisk ganske mange) oppgir alle sine hardwarespecs i signaturen. Dette gjør at signaturen ofte blir 10 linjer stor og noen ganger enda større. Når da den brukeren med diger signatur skriver et innlegg i en tråd på én linje og legger ved signaturen, så blir det ekstra ille. Kan vi ikke snart få noen regler på at det for eksempel ikke er lov til å ha mer enn 4-5 linjer i signaturen? Dette ville vært fint. Mvh. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Jeg er SÅ enig. Det fins ikke no mere irriterende en folk som ramser opp nedover med hardware. Jeg syns Kebab Gud har ei bra løsning på det Men ps: grensa er på 6Kb ikke 4Kb Men så må dere også være oppmerksom at det går ann å redusere størrelsen på skrifa i signaturen ved hjelp av: [size=9][/size] ...For eksempel.. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Genialt B|Real :-)) Ikke for å skryte Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 jepp size taggen er flott IMO ser det ofte bedre ut med litt mindre tekst også av og til. News standarden på 4 linjer er grei Lenke til kommentar
rLnd Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Size 9 var ikke så dumt. Skal få opp en hjemmeside om en stund med litt saker og ting på. I mens blir hw stats i signaturen. Er min signatur grei? :o Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 17. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 17. januar 2003 Jaja, ypperlig. En ting til. Man trenger ikke putte signaturen sin etter hvert eneste bidige innlegg. Hva med denne: « Apple Powerbook G4 512mb ram ATI radeon 9000 60 Gb disk 867mhz cpu Amd Athlon xp 2000+ Abit at7 max 512mb DDR WD 40gb 7200 WD 80gb 7200 X Dvd-rom Plexwriter 24x Aopen 600A Abit GF3ti 200 128mb 3com 10/100 » Det er faktisk en fyr som har dette som signatur. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 C.Alshus: du skal skrive ganske så lange innlegg for å forsvare en slik signatur Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 Det beste hadde vært å lage et eget felt i profilen som kan inneholde PC-specs, så hvis noen lurer på hvilken PC du har, bare ser de i profilen. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 GeeZuZz: Det der har vært foreslått før (for lenge sida) og er ett glimrende forslag! Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Store bilder elns blir fjernet fra sigg. Så ta hintet om du ikke har bilde i avatar eller sigg lengre.. Lenke til kommentar
Jannis-15 Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 synes det egentlig er greit å ha hardwaren i signaturen jeg, for om jeg har problemer med PC'en velger jeg bare "vis sigg" så ser de hva slaks PC jeg har, enkelt og greit.. men når folk bruker siggen hver eneste gang blir det jo en annen sak.. Lenke til kommentar
vamp Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Jeg ser egentlig ingen mening med å ramse opp informasjon om hardware i signaturen. Det er mye bedre at de som trenger hjelp, og starter et nytt innlegg legger til hardware spesifikasjoner sine. Lenke til kommentar
StudInc Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 maks 4 linjer er ein god ide... siggen ser faktisk finare ut med size=9 kanskje alle burde ha det?? Lenke til kommentar
Booth Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Hvor mye axx en fjott har på en eller annen teit irc kanal er jo også helt urelevant Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Store bilder elns blir fjernet fra sigg. Jeg regner med at unntaket fra den regelen blir psilocybe? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 kan man ikke bare slutte å legge ved signaturen være eneste gang da...? man trenger da ikke å opplyse om hva man har inni kassa når man skal legge et innlegg for eksempel webshoperfaring, annet om data, internett og nettverk osv. sånn som jeg ikke gjør nå (legger signaturen bare til får å vise et eksempel på når man IKKE bør legge den ved), ikke sant? men å skrive med mindre skrift er en god ide det også... [edit] har endret signaturen i det siste så nå står det ikke om min maskin der lenger... [/edit] Lenke til kommentar
Lch Skrevet 18. januar 2003 Del Skrevet 18. januar 2003 Det greieste IMO ville vært å ha valg for visning av andres signaturer i sin egen profil, eller det GeeZuZz foreslår. Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 19. januar 2003 Del Skrevet 19. januar 2003 Store avatarer og signaturer blir fort fjernet. Det går ann å disable avaterer for hver enkelt bruker, så blir det misbrukt, så fjerner vi den bare. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå