ke747 Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hvilke negative erfaringer med Vostro? 2gb ram er ett must for meg, og det erger meg at den Vostroen ble så komplett med alt jeg drømmer om. Vurderer å kutte ned til det integrerte skjermkortet og gå for den, siden batterilevetid er viktigere enn spilling for meg. Vil det integrerte skjermkortet kunne kjøre Vista med Aero? Så får jeg bare bli erta av 1337venna mine for at det er en Dell... BTW: Stemmer det at det er tre ukers forsinkelse? eller er det 3 uker PLUSS MINUS tre uker til? 9534069[/snapback] Tenker på den høyfrekvente pipelyden som flere av Vostro-eierne beskriver. Jeg hadde en inspiron 8200 som også ga fra seg en slik pipelyd. Fant ikke ut hvor den kom fra. Hørtes riktignok bare når det ikke var noe støy rundt, men kan bli irriterende nok i lengden. Ser forresten at prisene på dell har økt litt siden for noen uker siden. Det integrerte kortet vil kunne kjøre aero-effektene. Lenke til kommentar
larseman Skrevet 20. september 2007 Del Skrevet 20. september 2007 Hei! tror du vil bli fornøy uansett hva du ender på av HP eller Dell. Jeg kjøpte meg Hp'en etter å lest testen på HW, har ikke angrett ett sekund. Skjermen i seg selv er verd opplevelsen, Designet er faktisk ikke så stygt som mange vil ha det til(veldig inviduelt, men jeg har blitt vant til det). Ytelsen kan ikke klages på, Det eneste som er å anbefale er å kvitte seg med mye av program pakken som følger med, og erstatte den med din favoritter. Et annet tiltak som jeg stadig vurdere er å bytte ut vista med xp. Grunnen til dette er at vista suger ytelse som du ellers kunne dradd nytte av til andre programmer. Fingeravtryks leseren er forresten en stor vits. kommer opp ideotiske ekstra valg hver gang man kommer til en passordbegrenset side/program, men dette er selvfølgelig en inviduell mening om den, noen kan kanskje syntes den er praktisk? mvh. Lars Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå