Apo1 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hei! lurer på om det er plombe på Honda MTX? alt er orginalt og er ein 1989 model.....! Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Såvidt jeg husker så har ikke gamle honda modeller plomber, men begrenset med hestekrefter.. men, kan hende jeg husker feil Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Såvidt jeg husker så har ikke gamle honda modeller plomber, men begrenset med hestekrefter.. men, kan hende jeg husker feil 9419164[/snapback] Tull og tøys. Plombering i potta, og forgasser'n er liten og har liten dyse. Innsuget er muligens strupa, husker ikke om de gjorde det så tidlig. Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det var noe sånn med Honda MT5 ? husker da å ha lest noe sånn.. men jaja, da er det vel plombe da ;D Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det var noe sånn med Honda MT5 ? husker da å ha lest noe sånn.. men jaja, da er det vel plombe da ;D 9419255[/snapback] Hm, det er jo i utgangspunktet lav effekt på dem, det er tross alt 50ccm vi snakker om. Men, det er plombering i dem. Selv en så liten motor får nok effekt til å komme seg over 50 km/h hvis man fjerner alle restriksjoner. Trimming av mopeder er forøvring forbudt i henhold til norsk lov om de skal brukes på offentlig veg med hvite skilter etc. Så er det nevnt. Lenke til kommentar
Apo1 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 PS til deg FISK1 den går orginalt i 65 km\h Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 PS til deg FISK1 den går orginalt i 65 km\h 9419701[/snapback] Notert. Det varierer litt, hadde en kamerat med samme moped som gikk i hele 40 km/hm. Han ble skuffa når politiet tok han på tralla. Lenke til kommentar
Apo1 Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 hehe:P er det ikkje 50 som er fartsgrensa på moped? eller er de bare tull som eg har høyrt? du kan vell ikkje bli tatt når den er orginal eller? så kan vell rekne med 75 når plomba er vekke..... eller er det for masse og håpe på? hadde håpt 80 da....... Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Mopeder har begrensning på effekt, 5 HK er det vel? Eldre mopeder som er laget før disse reglene trådde i kraft har en begrensning på 60 km/h. Men, det skal sies at det er lenge siden jeg har kikka på disse reglene, siden jeg ikke driver så mye med mopeder o.l lenger. Hva slags effekt du vil få vil jeg ikke spekulere i. Lenke til kommentar
Apo1 Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 håper det blir noen km\h har faktisk hatt den opp i 69 så 75 er vell noke og håpe på.....? Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Husk på at speedometeret ditt sannsynligvis viser noen km/h feil. Ikke for å skuffe deg, men er like greit å informere om det med en gang. Lenke til kommentar
Apo1 Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 ja det veit eg.... var vell 6-7 km\h feil:P Lenke til kommentar
Freakeating Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Apo1: Er ei plombe i potta på Mtx, men hjelper ikkeno å fjerne den sålenge du har orginal sylinder Fisk1: Er 2,5hk orginalt i de gamle mopedene. Var ikke no toppfart regel før i tia som det er i dag. Regelen var kun 2,5hk. Nå er det maks 45km/t Endret 7. september 2007 av tl35182 Lenke til kommentar
ThKarlsen Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Fisk1: Er 2,5hk orginalt i de gamle mopedene. Var ikke no toppfart regel før i tia som det er i dag. Regelen var kun 2,5hk. Nå er det maks 45km/t 9448497[/snapback] hva var det jeg sa ? Lenke til kommentar
FaderKubik Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Det ligger sansynelig vis ei plombe både i potta og i innsuget(en liten ring)! På honda Mt5'en min er det plombe i potta og i innsuget. jeg borra vekk plomba i innsuget og da gjikk den i 70 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå