Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Forventer jeg for mye av andre, eller er det meg?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg har egentlig aldri opplevd at jeg har hatt behov for å bli sur eller reagere når det gjelder venner/venninner. Kanskje det er vennene dine det er noe galt med?

det kan også hende trådstarter legger for mye i tilbakemeldingene han får fra veninnene sine. er det veninner eller jenter som trådstarter begjærer og skulle ønske det ble noe mer med egentlig?

Lenke til kommentar
Jeg har egentlig aldri opplevd at jeg har hatt behov for å bli sur eller reagere når det gjelder venner/venninner. Kanskje det er vennene dine det er noe galt med?

det kan også hende trådstarter legger for mye i tilbakemeldingene han får fra veninnene sine. er det veninner eller jenter som trådstarter begjærer og skulle ønske det ble noe mer med egentlig?

9438446[/snapback]

Not really, hun jeg liker har jeg ikke noe problemer i kommunikasjonen med :)

Lenke til kommentar

9438427[/snapback]

Hva med å droppe de "det er noe galt med vennene dine", og innse at folk er forskjellige?

Men regner nok med at du kanskje ikke mente det på den måten.

Men det med at man ikke har behov for å reagere på enkelte ting venner gjør er jo en god ting, og noe jeg virkelig savner.

Lenke til kommentar
Er det bare meg, eller smakte disse litt av likegyldighet? Ble kanskje litt ekstra satt ut på den siste pga alt annet maset, men den første skuffet en del fordi jeg håpe hun skulle bli glad, og istendfor får jeg slengt det i ansiktet...

9416399[/snapback]

jeg ser ikke hva som er problemet..? :ermm: ble du fornærmet fordi du fikk "hvem er du?" tilbake? kan det hende at du legger mere negativt i det enn du burdte? :) vet av egen erfaring at hvis man er ganske nedfor eller i en ekstra sårbar periode, så tar man seg lett nær av ting..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...