vargaz Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Noen som vet hvordan jeg kan få resatt biospassordet på en dell optiplex gx620, jeg har prøvd å tatt ut batteriet, men det løste ikke problemet. Noen som har en manual, eller noen tips? Lenke til kommentar
andylove Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Noen som vet hvordan jeg kan få resatt biospassordet på en dell optiplex gx620, jeg har prøvd å tatt ut batteriet, men det løste ikke problemet. Noen som har en manual, eller noen tips? 9416384[/snapback] Da må du mest sannsynlig resette selve BIOS'en. Høres ut som du har tenkt å la skolemaskinen unngjelde Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Mener og huske det er en liten knapp på hovedkortet som må trykkes på. Lenke til kommentar
vargaz Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Yes, skjit pc'er. Men noen som vet hvordan man resetter selve biosen? en liten knapp kan det være, men hvor? mener også at det var en jumper som måtte flyttes, noen som vet hvor? hvordan? veldig fint, visst noen kunne henvist til et bilde, eller en manual. Endret 4. september 2007 av vargaz Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå