zoolander Skrevet 17. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2003 Har nettopp kjøpt meg en Zepto Znote 2002, utstyrt med en 14,1" 1400x1050 skjerm. Har lagt merke til at den nederste delen av skjermen virker lysere enn resten, merker dette spesielt på svart bakgrunn. Spørsmålet mitt er om dette er normalt, eller om det er noe feil med skjermen min? Lenke til kommentar
Caveman Skrevet 17. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 17. januar 2003 dette er helt normalt på lcd skjermer, er sånn på denne laptopen som jeg bruker akkurat nå og Lenke til kommentar
cyberpet Skrevet 18. januar 2003 Rapporter Del Skrevet 18. januar 2003 Det er nok normalt ja... men etter min mening bør jo forskjellen være ganske ubetydelig når man sitter riktig i forhold til skjermen. Hvis du søker på forumet så finnes det en tråd om dette fra før, husker det var noen som skrev at hvis LCD skjermen er av skikkelig bra kvalitet så skal det ikke være slik... men jeg tviler på at du finner så mange hvor du ikke merker dette i hele tatt. Jeg har ihvertfall ikke sett noen.. (Bortsett fra disse Enhanced UXGA-skjermene som er i en klasse for seg..) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå