Gå til innhold

"Dings" for trådløs overføring av TV-signaler

Anbefalte innlegg

Vet ikke om jeg postet i riktig forum, men..

Jeg lurer på om det finnes en "dings" man kan koble til et kabel-TV uttak som splitter signalet og kan sende dette trådløst over til en mottaker i et annet rom?

Skal ha en ekstra TV på soverommet, og har ikke kabel-TV uttak der. Føler heller ikke noe for å kable dette (har nok kabler fra før) eller leie inn en montør for dyre penger til å gjøre dette for meg...

Noen som har noen tips?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet ikke om jeg postet i riktig forum, men..

Jeg lurer på om det finnes en "dings" man kan koble til et kabel-TV uttak som splitter signalet og kan sende dette trådløst over til en mottaker i et annet rom?

Skal ha en ekstra TV på soverommet, og har ikke kabel-TV uttak der. Føler heller ikke noe for å kable dette (har nok kabler fra før) eller leie inn en montør for dyre penger til å gjøre dette for meg...

Noen som har noen tips?

9416358[/snapback]

Tror ikke det er dingser som greier å sende et helt kabel-TV signal, det er jo flere kanaler enn man får inn med vanlig antenne, så du måtte hatt senderutstyr som går langt utover det som er mulig i åpne frekvenser.

Det fins dingser som kan sende en og en tv kanal trådløst, feks fra SCART-ut kontakten på videoen din.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...