gunnberg Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har et R9800 pro kort, som har fungert flott i flere år helt til jeg flyttet forrige uke. I den gamle leiligheten hadde jeg ett oppsett med en 24'' Dell lcd på dvi utgangen, og en 20'' crt på vga porten. Etter flytting har jeg lånt bort 24'' til foreldrene mine og koblet til en 20'' syncmaster lcd på dvi utgangen. Hvis jeg nå plugger inn crt'en fryser hele maskinen. Kan ikke flytte musepekere, CTRL ALT DEL fungerer ikke etc. Fryst. Hvis jeg kobler til crt før oppstart, får jeg ikke bilde på noen av skjermene. Noen ideer om hva som kan væe galt? Aldri hatt problemer før flyttingen. Lenke til kommentar
gunnberg Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 testet å koble crt'en til laptopen min, og der fungerer den fint. Er altså min pc/skjermkort som er sinna på crt'en..er dette innstillinger eller er hele skjermkortet defekt? Bare å teste med en tredje monitor med en gang? Lenke til kommentar
gunnberg Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 *løst* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå