awesom-o Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 om du laster ned den patchen som er beskrevet i det dokumentet EA har lagt ut så får du nettverksstøtte i spillet under XP. Du kan bruke f.eks Hamachi til å spille spillet i LAN over internett Lenke til kommentar
alexf Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Problemet er at thipx32.dll som man installerer for Windows XP fjærner støtten for nettverksspilling. Jeg har nullmodemkabler, men har ikke klart å få dette til å fungere i Windows XP. Edit: Etter litt research fant jeg denne siden strike-team.net hvor de linker til en annen versjon av thipx32.dll. Denne har støtte for nettverk under Windows XP. Endret 7. september 2007 av alexf Lenke til kommentar
Twinflower Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Har de gjort noe med oppløsningen, eller kjører spillet i 640x480 fremdeles? Husker at jeg fikk helt klaustrofobi av å spille det spille etter jeg hadde spilet "high resolution"-spill som Red Alert i gamle dager Og om noen klasker opp en link til det nevnte EA-dokumetet om "cracking" så hadde det vært helt sjokoladekake. edit: jeg er jo blind på begge øynene. Velger å skylle på at klokken var halv 3 og jeg var susedusete i hodet. Men her er iallefall linker til andre som er like blind som meg: Installasjonsveiledning fra EA: http://files.ea.com/downloads/eagames/cc/t..._XP_INSTALL.doc Crack fra EA: ftp://ftp.westwood.com/pub/ccgold/CCGOLDXPPATCH.ZIP Endret 9. september 2007 av Twinflower Lenke til kommentar
Zyrex_ Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Er det noen som har fått til å instakerer spillet i Cedaga? Får ikke starta install/setup fila EDIT: Gikk til slutt. For de som lurer, bruk engine 4.4.1 og selvfølgelig win95 Endret 9. september 2007 av Zyrex_ Lenke til kommentar
bruker234 Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 hva er forskjellen mellom GDI-disken og NOD-disken ? Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 hva er forskjellen mellom GDI-disken og NOD-disken ? 9460536[/snapback] På gdi-disken er gdi-missionene, og på nod-disken er nod-missionene? AtW Lenke til kommentar
majorkira Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 dos verjon av cc1 og ra1 gjøte i 640x480 Har de gjort noe med oppløsningen, eller kjører spillet i 640x480 fremdeles? Husker at jeg fikk helt klaustrofobi av å spille det spille etter jeg hadde spilet "high resolution"-spill som Red Alert i gamle dager Og om noen klasker opp en link til det nevnte EA-dokumetet om "cracking" så hadde det vært helt sjokoladekake. edit: jeg er jo blind på begge øynene. Velger å skylle på at klokken var halv 3 og jeg var susedusete i hodet. Men her er iallefall linker til andre som er like blind som meg: Installasjonsveiledning fra EA: http://files.ea.com/downloads/eagames/cc/t..._XP_INSTALL.doc Crack fra EA: ftp://ftp.westwood.com/pub/ccgold/CCGOLDXPPATCH.ZIP 9455863[/snapback] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg