Gå til innhold

Spill Command & Conquer gratis (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
når jeg trykker på bildet fra c & c 3 så kommer jeg til framsiden til gamer.no :p

Håper også på red alert 1 :D

men de henger egentlig litt etter, med tanke på at gta 1 og 2 er lagt ut gratis for ett år siden...

Og denne trenden er bra =)

For slike spill er vanskelig å få tak i, og spesielt å få disse til å fungere under vista...

9416354[/snapback]

Minner om C And C the first decade, hvor man får alle disse spillene fra både c and c og red Alert + exp.

Nye nyere kjavs som generals er også med, men har ikke samme gode gameplay imo.

Denne pakken fungerer utmerked i vista, og annbefales på det varmeste. Koster 200 kr elns.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+56132

Syntes nesten det er litt dårlig at Gamer.no kun sier ifra om C&C og ikke Far Cry, Prince of Persia og Rayman: Raving Rabbits. Alle disse tre spillene er også tilgjengelige for nedlastning gratis.

Lenke til kommentar

Jeg var litt nølende med å kjøpe First Decade Pakken da den kom det var jo EA logo på den, men jeg ville jo ha Dawn og Red Alert slik at jeg kunne spille det igjen.

Til min store for forferdelse så hadde ikke EA lagt til multiplayer støtte i XP.

uff..

Gratulerer Westwood! :)

Lenke til kommentar
Spillet kommer på to ISO-filer, som må brennes til CD for å fungere.

Må man brenne ut filene for å få det til å funke? Mountet med Daemon Tools og fikk installert, men fikk feilmelding da jeg skulle starte spillet. Sa forsåvidt også nei til å installere DX3, kan det ha noe med saken å gjøre? Tenkte min nåværende DX-versjon var bakoverkompatibel..

Lenke til kommentar
Spillet kommer på to ISO-filer, som må brennes til CD for å fungere.

Må man brenne ut filene for å få det til å funke? Mountet med Daemon Tools og fikk installert, men fikk feilmelding da jeg skulle starte spillet. Sa forsåvidt også nei til å installere DX3, kan det ha noe med saken å gjøre? Tenkte min nåværende DX-versjon var bakoverkompatibel..

9426268[/snapback]

Har du fulgt instruksjonene her?

Lenke til kommentar
Electronic Arts har nå gitt ut det klassiske sanntidsstrategispillet Command & Conquer helt gratis.

Les mer

9416293[/snapback]

På samme side er farcry også gratis, har dere en torrent til den også?

9426296[/snapback]

Hææ? Har du noen link til dette? Ikke så fryktelig lenge siden jeg så FarCry til salgs for 99,- på Narvesen, så hadde vært supert om det var gratis.

Lenke til kommentar
Jeg "mounta" begge .iso filene med DAEMON tools for å innstallere. Jeg lasta ned en patch for å sleppe å få .dll errors.

Nå starter spillet, men ber om CDen. Hvem fil er det jeg skal mounte da?

9431870[/snapback]

du skal mounte den cden du skal spille med? altså til GDI bruker du GDI cden og til NOD bruker du NOD cden

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...