Joachim_F Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Electronic Arts har nå gitt ut det klassiske sanntidsstrategispillet Command & Conquer helt gratis. Les mer Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Dette er et fantastisk spill, som jeg har spillt mye! Singelplayer er jo utrolig artig! Forresten så er jo multiplayer ganske arti det også Håper de legger ut Red Alert 1 også snart, og at de fikser spillet slik at det går ann å spille LAN i windows XP og Vista. Det går bare ann å spille på LAN i windows 95/98 nå på Red Alert 1. Dette pga. noe omskreving av IPX eller.no. Eller er det kanskje noen som har en fix på dette sånn at det funker i windows xp/vista? Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) når jeg trykker på bildet fra c & c 3 så kommer jeg til framsiden til gamer.no Håper også på red alert 1 men de henger egentlig litt etter, med tanke på at gta 1 og 2 er lagt ut gratis for ett år siden... Og denne trenden er bra =) For slike spill er vanskelig å få tak i, og spesielt å få disse til å fungere under vista... Endret 3. september 2007 av VikinGz Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Singleplayer på Red Alert 1 funker i xp, men det er jo MP som er noe av det beste innen strategi synes jeg! Får laste ned C&C 1 og kose meg med singleplayer igjen Lenke til kommentar
The Stig Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har et lite håp på at Gamer.no kommer med "mirror", satt de 2 CD-ene på nedlasting fra EA i går, har enda ikke passert 25%, ser ut som beste hastighet var på 11Kb/s. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har et lite håp på at Gamer.no kommer med "mirror", satt de 2 CD-ene på nedlasting fra EA i går, har enda ikke passert 25%, ser ut som beste hastighet var på 11Kb/s. 9416463[/snapback] de har vell ikke lov til det uten videre, mirror trenger de ikke, ea kunne laget torrent =) Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har et lite håp på at Gamer.no kommer med "mirror", satt de 2 CD-ene på nedlasting fra EA i går, har enda ikke passert 25%, ser ut som beste hastighet var på 11Kb/s. 9416463[/snapback] Vi vil tilby lokal, rask nedlasting av både GDI- og NOD-versjonene så snart vi har de på vår filserver. Gir beskjed i denne forumtråden når artikkelen er oppdatert med nye nedlastingslinker. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Har et lite håp på at Gamer.no kommer med "mirror", satt de 2 CD-ene på nedlasting fra EA i går, har enda ikke passert 25%, ser ut som beste hastighet var på 11Kb/s. 9416463[/snapback] Vi vil tilby lokal, rask nedlasting av både GDI- og NOD-versjonene så snart vi har de på vår filserver. Gir beskjed i denne forumtråden når artikkelen er oppdatert med nye nedlastingslinker. 9417217[/snapback] da får vi den på torrent ja? Lenke til kommentar
TST Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 da får vi den på torrent ja? 9417315[/snapback] Ja, som alltid. Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Bra av EA å gi ut dette, nå slipper jeg slite ut original CDene når jeg føler for å være nostalgisk. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Bra av EA å gi ut dette, nå slipper jeg slite ut original CDene når jeg føler for å være nostalgisk. 9417358[/snapback] jeg har orginalen i sånn fansi eske ^^ men den fungerer dårlig i min windows i vertfall... Lenke til kommentar
Zlatzman Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Bra av EA å gi ut dette, nå slipper jeg slite ut original CDene når jeg føler for å være nostalgisk. 9417358[/snapback] jeg har orginalen i sånn fansi eske ^^ men den fungerer dårlig i min windows i vertfall... 9417454[/snapback] Fungerer her, men jeg husker ikke hvordan. Det er imidlertid ikke noe problem nå, bare last ned Install guide fra EA (samme side som man laster ned isoene) og følg anvisningene. Esken min har nok dessverre avgått med døden, men tror jeg har manualen liggende et eller annet sted. Lenke til kommentar
VikinGz Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Bra av EA å gi ut dette, nå slipper jeg slite ut original CDene når jeg føler for å være nostalgisk. 9417358[/snapback] jeg har orginalen i sånn fansi eske ^^ men den fungerer dårlig i min windows i vertfall... 9417454[/snapback] Fungerer her, men jeg husker ikke hvordan. Det er imidlertid ikke noe problem nå, bare last ned Install guide fra EA (samme side som man laster ned isoene) og følg anvisningene. Esken min har nok dessverre avgått med døden, men tror jeg har manualen liggende et eller annet sted. 9417470[/snapback] kjøpte enn sånn samle utgave da jeg gikk først året på ungdomskolen, altså 7 år siden O.o Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Nice, dog hadde jeg litt problemer med disse i "first decade", det han seg på en mission, den med sniperen hos nod ihvertfall, en eller annen også hos GDI, er det noen som har kommet igjennom disse utgavene på XP?, og /eller prøvd det på vista? AtW Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Nå er de to diskene tilgjengelig for nedlasting via BitTorrent her på Gamer.no. Artikkelen er oppdatert med linker. Lenke til kommentar
HKS Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 er det noen som har kommet igjennom disse utgavene på XP?, og /eller prøvd det på vista? 9419442[/snapback] Jeg har nettopp spilt igjennom Command & Conquer Gold (fra "First Decade" DVD) på Windows Vista uten problemer. Jeg kjører Vista Ultimate 32-bit Eneste jeg hadde trøbbel med var Generals, der virker ikke "First Decade" versjonen, må bruke den originale versjonen. Lenke til kommentar
un0kai Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Er det bare jeg som ikke får gdi.iso'en til å fungere? størrelsen blir 660kB og lastes ned på et blunk.. Lenke til kommentar
TST Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 (endret) Er det bare jeg som ikke får gdi.iso'en til å fungere? størrelsen blir 660kB og lastes ned på et blunk.. 9423319[/snapback] Dette er nå fikset, men man må laste ned BitTorrent-fila på nytt. Endret 4. september 2007 av TST Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9018234 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hvis du har "original original"-versjonen av C&C, bruk DOSBox. Altså, ikke C&C WinXP-versjonen. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hvis du har "original original"-versjonen av C&C, bruk DOSBox. Altså, ikke C&C WinXP-versjonen. 9423542[/snapback] Kan man ikke bare bruke disse versjonene, uten å kjøre "XP-oppgraderingen"? AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg