Joachim_F Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det massive flerspillerspillet Auto Assault har nå blitt stengt. Les mer Lenke til kommentar
AlexanderH Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 31. august, ikke 31. september som det står i artikkelen, om jeg forstår det rett. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Selvfølgelig. Lenke til kommentar
Hawko Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Vi får vel håpe at dette blir som en slags advarsel til dem som skal lage MMORPG'er (det er jo en drøss som gjør det nå). Personlig vil jeg ha flere single-player-RPG'er. Vi får se hvordan det går. Lenke til kommentar
MiSP Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Det massive flerspillerspillet Auto Assault har nå blitt stengt. (...) Finn beste pris for Auto Assault i Gamer.no sin prisguide Oh, the irony... Endret 3. september 2007 av MiSP Lenke til kommentar
CosmoK Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Lol, ja... Snakket med en engelsk kompis om dette også. Så at Play, Game, Gamestop, EBGames.... ja, mer eller mindre alle de store spillbutikkene enda hadde AA lista på sidene dems. Har forsvunnna nå da, tror jeg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg