Mehahman Skrevet 17. januar 2003 Del Skrevet 17. januar 2003 hvor høyt kan jeg få en p3 800 mhz med Zalman cpu kjøler? ( sånn ca. ) :-? Lenke til kommentar
Mehahman Skrevet 19. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2003 ok, :-? ikke mer? Lenke til kommentar
Or|0N Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 Jeg har en PIII 800EB mHz. Lurer på om jeg kan få denne noe betydelig opp i hastighet. Jeg må jo klokke med fsb, og jeg har ikke no spesielt god ram. pc133, litt fra m-tec, en fra compaq... husker ikke. trenger jeg noe bedre ram for å komme opp på f.eks. 1ghz? Dessuten stiller jeg fsb og multiplier på en dip-switch, og i hk-manualen står det bare oppskrift på opp til 133mhz bus. kan jeg da få den høyere på noen måte? Noen tips? jeg har et Giga-byte ga-6bxe Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 21. januar 2003 Del Skrevet 21. januar 2003 ok, :-? ikke mer? Hva forventer du? P3 er ingen overklokker. Lenke til kommentar
Mehahman Skrevet 21. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2003 ok heldigvis har ikke jeg den:D men broren min har den, p4 2,0 ghz er vel den beste å overklokke eller? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå