xelag1 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Hei jeg er ganske ny med anime osv^^ Kansje gi meg noen gode tips om hva som er bra av serier Kansje en link der jeg kan se serier på nete eller laste ned Helst en side som er litt spesialisert for anime og ikke masse annet tull også. PS: ikke mobb stavinga mi XD Takk Endret 3. september 2007 av pipppipp Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Hellsing kan du starte med, den er kort og genial, full av action og vampyrer. Full Metal Alchemist er en lengere og blandet med drama og action, noen av de beste animene synes jeg. Ninja Scroll, masse ninja action. Når du er ferdig med dem så anbefaler jeg deg å starte på en lang serie, Bleach/Naruto/One Piece. Når det gjelder hvor du kan laste dem ned så er det vel bare å google, tror ikke det er lov å gi linker. Edit: Husk, aldri skaff animer med engelsk dub, bare engelsk sub og japansk språk. Naruto for eksempel har startet å sende engelske dub episoder, og de er helt forferdelig å høre på. Endret 3. september 2007 av Bruktbilen Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Du kan begynne her: http://www.animenfo.com/ Jeg er ingen kjempe-ekspert selv, men du finner mye meget severdig oppover på topplisten der. Min favoritt er Neon Genesis Evangelion, som kanskje er litt for voksen (ikke koffert-voksen) og sær til å havne helt på toppen på en slik avstemningsliste. Anbefales på det varmeste, serien er noe av det beste du kan utsette hornhinnene dine for uansett sjanger. EDIT: Edit: Husk, aldri skaff animer med engelsk dub, bare engelsk sub og japansk språk. Naruto for eksempel har startet å sende engelske dub episoder, og de er helt forferdelig å høre på. Quoted ettertrykkelig for truth. Engelsk-dubbet skit kan også være sensurert i et forsøk på å rette det mot barn (her i vesten er tegnefilm=barnefilm fortsatt relativt meislet i sten). Endret 3. september 2007 av Isbilen Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Hei jeg er ganske ny med anime osv^^ Kansje gi meg noen gode tips om hva som er bra av serier Kansje en link der jeg kan se serier på nete eller laste ned Helst en side som er litt spesialisert for anime og ikke masse annet tull også. PS: ikke mobb stavinga mi XD Takk 9416125[/snapback] Endret 3. september 2007 av pipppipp Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Hellsing kan du starte med, den er kort og genial, full av action og vampyrer. Full Metal Alchemist er en lengere og blandet med drama og action, noen av de beste animene synes jeg. Ninja Scroll, masse ninja action. Når du er ferdig med dem så anbefaler jeg deg å starte på en lang serie, Bleach/Naruto/One Piece. Når det gjelder hvor du kan laste dem ned så er det vel bare å google, tror ikke det er lov å gi linker. Edit: Husk, aldri skaff animer med engelsk dub, bare engelsk sub og japansk språk. Naruto for eksempel har startet å sende engelske dub episoder, og de er helt forferdelig å høre på. 9416158[/snapback] hvor mange episoder er det av Hellsing ? Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 13 episoder av hellsing. Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Hmmm :S Når jeg googler for og lete etter en side og se på serier finner jeg enkelig bare masse reklame:( Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 http://stage6.divx.com/videos/tag:hellsing Lenke til kommentar
xelag1 Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Bare og komme med flere tipps folkens Lenke til kommentar
Gakks Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Cowboy Bebop (denne kan du godt se med engelsk tale om du foretrekker det, flotte stemmer på engelsk også). Outlaw Star. Begge disse seriene er ganske korte og veldige gode. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 6. september 2007 Del Skrevet 6. september 2007 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel slik at du unngår at en moderator stenger tråden. Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men gjerne dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet..) Lenke til kommentar
Instict Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 (endret) Edit: Husk, aldri skaff animer med engelsk dub, bare engelsk sub og japansk språk. Naruto for eksempel har startet å sende engelske dub episoder, og de er helt forferdelig å høre på. 9416158[/snapback] Måtte bare understreke dette. Claymore Seirei no Moribito Death Note Hunter X Hunter Du kan jo ramse opp noen serier du faktisk har sett, ellers minner jeg på at vi har et par "anime anbefaling's" tråder. Endret 9. september 2007 av Instict Lenke til kommentar
IndR Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 En serie jeg kan nesten love deg du liker er "One Piece". Det høres ganske dumt ut, men det handler om en pirat som vil bli piratkongen. Gi den et par episoder, synes definitivit det er en bra serie. Andre serier som Naruto og Bleach kan kanskje falle i smak? Lenke til kommentar
krigsnaut Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 (endret) Som tidligere nevnt Neon genesis evangelion. Anbefaler den over alle andre. Følgende listing er basert på plott, Mecha får dermed ikke en egen kategori. Av humor nermest kommanderer jeg deg til å se School Rumble Furi Kuri Azumanga Daioh. Av noe mindre prioritet, men kjempebra allikevel har vi The Melancholy of Haruhi Suzumiya Ichigo Mashimaro Hidamari Sketch Chobits Lucky Star - Mindre sikkert om du vil like Lucky Star, den er veldig god hvis du liker stilen dens, men vil anbefale at du prøver de andre først. Av old-school har vi Trigun Cowboy bebop Macross: Do You Remember Love Av spenning har vi Code Geass Samurai Champloo Hellsing Ultimate Elfen Lied Av psykologiske serier har vi. Neon genesis evangelion Ergo Proxy Jigoku Shoujo Paranoia Agent Wolfs Rain Furi Kuri av Horror har vi Higarushi no naku koro ni Jigoku Shoujo av "Spesielle" serier har vi Death Note Paranoia Agent av "Adventure" type har vi Scrapped Princess Escaflowne Fullmetal Alchemist edit: også kan det være verdt å ihvertfall prøve de som ikke tar slutt; Naruto, Bleach og One Piece. Endret 11. september 2007 av krigsnaut Lenke til kommentar
Zippio Skrevet 12. september 2007 Del Skrevet 12. september 2007 Bare for å si det, Furi Kuri er jæskla forvirrende første gang du ser den xD Great Teacher Onizuka (GTO) Full Metal Panic Full Metal Panic? Fumoffu er også noen som burde bli sett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå