igobog Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 har noen tips til goe neon lys elle flash light te scooter? 12v seff Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det er vel fortsatt ikke lov å ettermontere belysning på mopeder o.l? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Det er vel fortsatt ikke lov å ettermontere belysning på mopeder o.l? 9419343[/snapback] vel den type belysning trådstarter vil ha er ikke tillatt nei. les denne tråden for info om hvorfor: Neonlys på moped? vis du leser på side 1 i tråden har jeg innlegg som henviser til loven ang lys på kjøretøy. Endret 3. september 2007 av stich_it Lenke til kommentar
Fisk1 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 vel den type belysning trådstarter vil ha er ikke tillatt nei. les denne tråden for info om hvorfor: Neonlys på moped? vis du leser på side 1 i tråden har jeg innlegg som henviser til loven ang lys på kjøretøy. 9420465[/snapback] Thanks. Lenke til kommentar
Rambo116 Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 Bare å kjøpe noen PC lys for da kan du sette på blinking osv... Det gjorde en kompis ihvertfall Vet ikke om han kjøpte et batteri å men :/ Lenke til kommentar
FaderKubik Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg her fått meg Bremselys-"flashere" på jogen jeg snart får... sånn formel 1 greier... d e kult! Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Jeg her fått meg Bremselys-"flashere" på jogen jeg snart får... sånn formel 1 greier... d e kult! 9450250[/snapback] og dønn ulovlig tenker jeg. du tenker på strobelys? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå