Nautilus-Impex Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har vært i kontakt med et svensk firma som har opparbeidet min webbutikk. Dette firma har gjort en glimrende jobb og jeg har vært veldig fornøyd. Siden vi har kjøpt inn flere produkter, ønsket vi å få disse inn i webbutikken vår. Desverre, svarer ikke svenskene (som har forplitet seg til å vedlikeholde nettbutikken) på våre e-post og dette byr på store problemmer. Jeg har funnet ut hvordan jeg kan legge inn et nytt produkt i webbutikken men vet ikke hvordan jeg lagrer bildene på webbhotellet for å kunne hente dem i produktets beskrivelse...Kunne noen hjelpe meg med dette? Jeg trenger kun en kort prosedyre (step by step for dummyes siden jeg er heeeelt grønn på dette området). Jeg vet ikke om jeg trenger et program for å kunne overføre bildene fra min pc til webhotellet. Hvis svaret er ja, hvordan kan jeg få tak i et slik program? For å gjøre det enkelt: KAN NOEN TENKE SEG OM Å VEDLIKEHOLDE NETTBUTIKKEN? Lenke til kommentar
Rinox Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er dette en betalt stilling? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Wattengård Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hva med å prøve en ferdig løsning? Jeg vet at Mamut har såkalte "turn-key" løsninger som er bare å begynne å ta i bruk med en gang. For eksempel http://www.mamut.com/no/crmandsales/productchart.asp?pid=312 -C- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå