Cell_v14 Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Dette forumet ruler ass Har sendt en fet email med ditten og datten å presisert at det er 3 års garanti. Hvis ikke de vil etter det så reklamerer jeg rett å slett.. skal ikke være måte på.. Lenke til kommentar
torerr Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Man krever ikke reklamasjon. Å reklamere er noe man gjør(å klage). Man kan så kreve omlevering, erstatning, avhjelp og hevning etc. Lenke til kommentar
Skeetzoid Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Vel hvis ikke netshop er villige til å gjøre noe med saken er det vel ett alternativ å ta en RTM ? (Return To Manufacturer) sende disken tilbake. Selv kan jeg nevne at jeg hadde aldri brydd meg. Disker har en begrenset levetid allt etter hvor mye bruk og varme de har vært utsatt for. Lenke til kommentar
Cell_v14 Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Hehe sende disken over sjø å hav til western digital? x).. høres voldsomt ut for en stakkarsli disk. Takker torerr!. Nå svarte du på det jeg grublet over i hele går .. Så hvis jeg reklamerer på disken så kan jeg kreve erstattning eller heve kjøpet?.. Er jo det om Netshop er villig til det engang. Det har ikke engang svart på eposten min jeg sendte for 24 timer siden <.< Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå