Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Hvor mange regninger før inkasso?

salah

Anbefalte innlegg

Ja, enkelt og greit, jeg er en privatperson som har ventet på en regning siden juli. Fram til 20. juli avtalte vi muntlig om det, men de drittsekkenene hadde først unnskylding som at det var en øreliten feil i regningen, deretter sendte jeg nytt og de har i en måned ment at de ikke har kontakt med regnskapsføreren ennå (mest idiotiske jeg har hørt). 20 august gikk regningen ut på dato og jeg ringte igjen tre dager senere og fikk til svar at jeg skulle få tilbakemelding om framgang. 1 september hadde jeg ikke fått noen tilbakemelding og ny regning ble utstedt, med 14 dagers tidsfrist.

Dette her har vært en byrde for meg hele veien, og jeg lurer på om jeg kan slenge over pengene mine til et inkassoselskap og la dem gjøre jobben istedet for å sende den 3. regningen?

Saken handler om en nettside jeg har laget, hvor jeg har kontrakten svart på hvitt om at jeg utvikler deres nettside mot at de betaler meg den summen. Jeg gikk til advokat og han sier at bevisene er så sterke at det vil slå dem i en rettssak før han rekker å blunke øynene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...