asdfjkl1235 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har lurt en del på hvem som burde ta initiativet, og da tenker jeg på jenten eller gutten. Det jeg har tatt i betraktning har vel vært forskjellige måter og situasjoner som kunne oppstå, som for eksempel på filmkveld (både med eller uten andre til stede), på fest, osv. Og forresten når jeg sier "ta initiativet" mener jeg ikke sex, men å begynne på noe som kanskje kunne ende opp på det. Jeg har ikke hatt så mye erfaring med dette selv, og vil gjerne høre forskjellige synspunkter på dette emnet Lenke til kommentar
Bettibell Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har lurt en del på hvem som burde ta initiativet, og da tenker jeg på jenten eller gutten. Det jeg har tatt i betraktning har vel vært forskjellige måter og situasjoner som kunne oppstå, som for eksempel på filmkveld (både med eller uten andre til stede), på fest, osv. Og forresten når jeg sier "ta initiativet" mener jeg ikke sex, men å begynne på noe som kanskje kunne ende opp på det. Jeg har ikke hatt så mye erfaring med dette selv, og vil gjerne høre forskjellige synspunkter på dette emnet 9415703[/snapback] Mange sier at gutten skal, men jenter krever likestilling så da burde det også være likestilling her. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er vel ikke noe fasit på dette egentlig. Det er jo lov til å hinte litt, prøve seg eller bare gå rett på tafsinga, og det er også lov til å si nei. Har man lyst så hvorfor ikke? Kan jo hende den andre personen har lyst også - eller får lyst. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Eller at du får klarsignal om å tafse så vil hun ikke lell . så vil ikke du i sinne, fordi hun ikke ville der å da. så vil hun likevel for å blidgjøre deg. Så nøler du å tøyer strikken , så blir det ikke noe sex Lenke til kommentar
Autopsy Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Eller at du får klarsignal om å tafse så vil hun ikke lell . så vil ikke du i sinne, fordi hun ikke ville der å da. så vil hun likevel for å blidgjøre deg. Så nøler du å tøyer strikken , så blir det ikke noe sex Endret 3. september 2007 av Autopsy Lenke til kommentar
tOmma- Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Eller at du får klarsignal om å tafse så vil hun ikke lell . så vil ikke du i sinne, fordi hun ikke ville der å da. så vil hun likevel for å blidgjøre deg. Så nøler du å tøyer strikken , så blir det ikke noe sex 9421042[/snapback] Den passer bra med hva jeg - og helt sikkert mange andre her på forumet - har måttet finne seg i når det gjelder dama Men men, vi elsker dem jo uansett Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg mener jenta/damen burde ta initiativet, siden menn ofte kan være noe kåtere enn kvinner. Jeg ok kjæresten min har ingått en slik avtale, hun starter så følger jeg på Lenke til kommentar
Stinkey Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hvis vi gutta skulle tatt initativet hver gang vi har lyst så hadde det blitt mye avvisning. Derfor syns jeg det er greit at jenta starter og at gutten hinter til det en gang i blant bare for å fiske litt. Men langt ifra lett det der ass. Lenke til kommentar
medlem-130744 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hvis vi gutta skulle tatt initativet hver gang vi har lyst så hadde det blitt mye avvisning. Derfor syns jeg det er greit at jenta starter og at gutten hinter til det en gang i blant bare for å fiske litt. Men langt ifra lett det der ass. 9422946[/snapback] helt enig Lenke til kommentar
pumba50 Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jeg har lurt en del på hvem som burde ta initiativet, og da tenker jeg på jenten eller gutten. Det jeg har tatt i betraktning har vel vært forskjellige måter og situasjoner som kunne oppstå, som for eksempel på filmkveld (både med eller uten andre til stede), på fest, osv. Og forresten når jeg sier "ta initiativet" mener jeg ikke sex, men å begynne på noe som kanskje kunne ende opp på det. Jeg har ikke hatt så mye erfaring med dette selv, og vil gjerne høre forskjellige synspunkter på dette emnet 9415703[/snapback] Det at du i det hele tatt spør om dette er jo egentlig et signal om at du ikke er klar til å ta initiativet selv. Det må du lære deg, for hvis alle skulle vært som deg ville verden stoppet opp. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ikkeno fasitsvar på dette,så den som har lyst,har lov :-) Lenke til kommentar
asdfjkl1235 Skrevet 5. september 2007 Forfatter Del Skrevet 5. september 2007 Jeg har lurt en del på hvem som burde ta initiativet, og da tenker jeg på jenten eller gutten. Det jeg har tatt i betraktning har vel vært forskjellige måter og situasjoner som kunne oppstå, som for eksempel på filmkveld (både med eller uten andre til stede), på fest, osv. Og forresten når jeg sier "ta initiativet" mener jeg ikke sex, men å begynne på noe som kanskje kunne ende opp på det. Jeg har ikke hatt så mye erfaring med dette selv, og vil gjerne høre forskjellige synspunkter på dette emnet 9415703[/snapback] Det at du i det hele tatt spør om dette er jo egentlig et signal om at du ikke er klar til å ta initiativet selv. Det må du lære deg, for hvis alle skulle vært som deg ville verden stoppet opp. 9423421[/snapback] hmm... har tenkt litt på det, og det kan godt være rett å ta initiativ er ikke min store kunnskap, og kunne godt blitt litt bedre på det ja takk for posten Lenke til kommentar
Maren-mor Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Har du lyst har du lov, har du vett gjør du det Det er jo opp til hver enkelt hva de føler for, men hvis man er interesert i noen/noe så bør man jo ta initativet og kjøre på, ellers kanskje du misser sjansen din! Jeg turte ikke å la den muligheten gå fra meg, takk gud for det Lenke til kommentar
Ozwald Skrevet 8. september 2007 Del Skrevet 8. september 2007 Dette går ikke så mye på hvem som burde ta initiativet. Etter min erfaring er det mange jenter som vil, men ikke tørr og eller forventer at gutten skal ta initiativ, så hvis ikke gutten gjør det, blir det ikke noe på de. Lenke til kommentar
samebob Skrevet 9. september 2007 Del Skrevet 9. september 2007 Begge kan godt ta iniativet. Men er ganske vanskelig emnet ja:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg