Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Anmeldelse av nedlasting av musikk


firkantsopp

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
viss du ser det sånn kan vi tenkte også.

Er ingen vits til å stoppe folk som kjører for fort, alle gjør d!

Drikke ofentlig, fordi alle andre gjør det!

Kjøre uten bilbelte fordi alle andre gjør det!

 

Vi er ikke sauer heller, viss leder sauen hopper utenfor en høy fjelskrent så betyr det ikke at du også skal gjøre det, men derimot gjør sauen d!

9417322[/snapback]

Så du mener at det skal sitte en og styre norske lover, uten at vi skal få ha noe å si på det?

9417612[/snapback]

 

Jeg vil tro over halvparten av befolkningen synes det er greit å ligge i 115 i 100-sona. Skal vi da sette opp fartsgrensa?

 

Hvis over halvparten av oss synes det er greit å snylte på skatten, skal vi altså lovliggjøre det? Eller hva med kirkebrenning? 20% på forumet her synes det er greit. Hvis det blir 50% skal det altså lovliggjøres?

 

Nei, det må nok være ulovlig uavhengig av hvor mange som gjør det.

Lenke til kommentar
Nei, det må nok være ulovlig uavhengig av hvor mange som gjør det.

9417708[/snapback]

Men du svarte ikke på spørsmålet mitt.

 

En ting er å ulovliggjøre ting som går utover andre personer.

 

Men hvis flesteparten av befolkningen syntes det er greit å laste ned musikk gratis, hvorfor ikke legge til en "lisens" på ADSL modemet? da vil du få så mye musikk du vil "gratis".

 

Men hvis flesteparten i norge har lyst til å sette opp fartsgrensa fra 100 til 115km/t, ser jeg ingen grunn til at det ikke skal skje. Folk vet om farene om hva som skjer hvis du krasjer i så stor hastighet.

Lenke til kommentar
det verste er vell at det kommer ett fint lite brev fra efi om betaling av erstatning, og saken henlagt.

9417063[/snapback]

 

Filen jeg laster ned er jo ikke verdt en dritt. Saken er at jeg ikke hadde kjøpt CD-ene hvis jeg ikke hadde lastet ned. CDer er dyrt.

9417677[/snapback]

mp3sparks.com

9417776[/snapback]

 

Hva er det?

Lenke til kommentar
det verste er vell at det kommer ett fint lite brev fra efi om betaling av erstatning, og saken henlagt.

9417063[/snapback]

 

Filen jeg laster ned er jo ikke verdt en dritt. Saken er at jeg ikke hadde kjøpt CD-ene hvis jeg ikke hadde lastet ned. CDer er dyrt.

9417677[/snapback]

mp3sparks.com

9417776[/snapback]

 

Hva er det?

9417840[/snapback]

her kan du kjøpe musikk til rundt 12kr plata =)

Og fult lovlig i Norge =)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...