leifeinar Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 ja jeg vet at det finnes, men er det noe som fuker i realitet...? spiller det meste av spill. som fear, oblivion, bioshock, NWN2, gothic 3 OSV må hvert spill programeres inn eller? grunnen til at jeg vil prøve er at spill pcn ble htpc i vår. så den står på plasman og jeg sitter i en stresless. ikke alltid like lett og finne optimal posisjon, klarte faktisk og pådra meg musearm her før ferien og hvis noen sitter på en god gamepad, så legg inn en link Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 xbox 360 kntrollen funker ypperlig til dette, mulig du må fikse litt inne på kontrols men ikke på alle.. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 hva med vanlige kontrollere? erfaringene i prisguiden sier bare " grei til den prisn" osv link Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har denne. Skamrått til å spille trackmania på prosjektor Liker fasongen på denne, og virker som det er god kvalitet. Det er dog en enkel versjon som ikke rister eller noe slik, men tror du får tilsvarende som kan dette også. Noen som vet om det fungerer å bruke to like gampader samtidig forresten? Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 må du programere den på noen måte? eller funker den bare plug and play? det der er jo en "playstation-pad" som jeg er stor tilhenger av, synest at den er optimal har du prøvd rpg med den? oblivion eller lignende? Lenke til kommentar
Gunderz Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg har denne. 9417875[/snapback] Jeg har også den. Helt grei, bruker den i hovedsak til bilspill da jeg vil ha analog styring. Lenke til kommentar
_sindre_ Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Du instalerer programvare med en cd, etter dette virker den plug and play. Har ikke prøvd noe serlig av andre spill, men regner med at det fungerer greit, mulig du må endre litt på kontrollinstilingene på de forskjellige spillene, men dette må man nok bare regne med. Syns gamepad er genialt, men siden jeg ikke har spilt så mye på Playstation har jeg ikke prøvd meg på rpg enda. Men her skal det heller ikke være noe problem å stille inn til playstation-instillingene vil jeg tro Gunderz; stemmer, jeg også elsker analogt på TM Endret 3. september 2007 av _sindre_ Lenke til kommentar
Oldboy Jenny Skrevet 7. september 2007 Del Skrevet 7. september 2007 (endret) Selv sverger jeg til Rumblepad 2, særlig hvis du er fan av Dual Shock-designet. Syns også Chillstream (fant link til ikke PC-versjonen, men den fins) har en god variant av 360-designet og viften hjelper faktisk for svette hender. Hadde litt styr med driverene til denne, men så lenge jeg lot xp gå online for driversøk så ordnet det seg. Endret 7. september 2007 av Oldboy Jenny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå