Dulos † Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Hei. Jeg har en strømforsyning til en Amiga 1200, problemet er at den har engelsk kontakt. Er det mulig å kappe den av og bytte den ut med en europeisk kontakt? I så fall, hvordan? Har lett etter en DIY forklaring, noe jeg er sikker på finnes der ute, men det meste som dukker opp er en sh*tload med butikker som selger slike adaptere. Har ett fullstøpt adapter, men det er fra EU til UK, og før jeg ramponerer dette for å finne ut hvordan det er koblet så tenkte jeg at jeg skulle se om noen hadde noen inspill på dette problemet. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Kapp av og sett på ny. Det er sikkert 3 ledere,den grønne/gule er jord di 2 andre skal til hver sin pinne på "norsk" støpsel. Er det bare 2 ledere så skal du på hver sin "pinne" http://www.clasohlson.no/Product/Product.aspx?id=19567483 Endret 3. september 2007 av taz Lenke til kommentar
Dulos † Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Takker så meget! Lenke til kommentar
denix89 Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Du må passe på at den er beregnet for 230V. Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 11. september 2007 Del Skrevet 11. september 2007 Er vel ikke så mye å passe på hvis det er engelsk plugg, da kan det bare være 230V. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå