Bruktbilen Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Jogger 3-4 ganger i uka i en time når jeg står opp, og jeg lurer på om jeg burde spise før eller etter jeg starter. Har hørt så mye rart angående forbrenning av fett og slikt at jeg vet ikke hva som er best. Lenke til kommentar
MiKA7 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jogger 3-4 ganger i uka i en time når jeg står opp, og jeg lurer på om jeg burde spise før eller etter jeg starter. Har hørt så mye rart angående forbrenning av fett og slikt at jeg vet ikke hva som er best. 9415532[/snapback] beste er å spise lett før du jogger, kroppen trenger energi for å holde seg gående og musklene trenger vitaminer og proteiner.. selv pleier jeg å spise en banan eller annen lett mat før trening på morgenen og spise en god frokost etterpå.. og skal man spise "rett" for best forbrenning skal man spise med +-3 timers mellomrom, og ikke spise seg stappet men slik at man er sulten igjen til neste måltid.. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jogger du for gøy,forbrenne fett eller utholdenhet? Hva er den totale målsettingen. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 Forbrenne fett, og få litt bedre kondis var planen. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 10. september 2007 Del Skrevet 10. september 2007 om du skal forbrenne fett er det best å ikke spise før du jogger, da forbrenner kroppen mer fett istede for maten du spiste Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 10. september 2007 Forfatter Del Skrevet 10. september 2007 om du skal forbrenne fett er det best å ikke spise før du jogger, da forbrenner kroppen mer fett istede for maten du spiste 9465758[/snapback] Ok, takk takk. Lenke til kommentar
Elgvenn2 Skrevet 22. september 2007 Del Skrevet 22. september 2007 Du sier du jogger i en time. Uten noe rask energi i kroppen kan en så lag økt også føre til at kroppen begynner å brenne musklene dine i tillegg til fettet du vil forbrenne. Lenke til kommentar
Bruktbilen Skrevet 22. september 2007 Forfatter Del Skrevet 22. september 2007 Må si at jeg har en dum kropp da , nei det er ikke så lenge som det høres ut. Lenke til kommentar
BrutalKuk Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 etter det jeg har lest er det en liten fordel av å ikke spise før man jogger. Med dette må det tas i betraktning at du ikke venter lengre enn 30 min fra du har stått opp til du jogger og at du spiser en god porsjon kveldsmat. Lenke til kommentar
ShaNickolas Skrevet 10. oktober 2007 Del Skrevet 10. oktober 2007 Drikk en boks med ferdig vaffelrøre før jogging, makes you stronger Sorry, måtte bare slenge inn en OT kommentar Lenke til kommentar
Sovesofa Skrevet 15. oktober 2007 Del Skrevet 15. oktober 2007 Skal du forbrene fett, så spiser du etter du har jogget, er et velkjent trix for å forbrenne fett ved og jogge uten å spise frokost, mukeltapet du får, er så og si minimalt.... enjoooy Lenke til kommentar
petterpann Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Dersom du har god tid om morgenen trenger du ikke spise rett etter du er ferdig å jogge heller. Kroppen forbrenner fett lenge etter du er ferdig med joggeturen, noe som blir delvis ødelagt dersom du hiver i deg mye mat. Lenke til kommentar
bruno99 Skrevet 19. november 2007 Del Skrevet 19. november 2007 Ville tatt en banen og spart den ordtlige frokosten til når du har kommet hjem Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. november 2007 Del Skrevet 22. november 2007 Personlig hadde jeg spist noe frukt og drukket en del vann. Likevel bør du kanskje få i deg noe mer siden du faktisk jogger i en time. Uansett er det viktig å huske på at til syvende og sist er det dagens totale kaloriinntak og forbruk som avgjør om du går opp eller ned i vekt. Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 27. desember 2007 Del Skrevet 27. desember 2007 Spiser jeg mye før jeg bedriver en krevende kardioøkt så kommer maten som oftest i retur. Derfor spiser jeg ikke noe stort 1 time før økten, tar meg heller noe lett - og som oftest kun drikke. Rett etter økten derimot passer jeg på å fylle opp glycogenlagrene... Under større økter (over trekvarter om økten varer lengre enn 1 time) er det, uten tvil, greit å fylle på med energi også underveis. Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Låner denne litt jeg. Har en runde jeg jogger å pleier og ta tiden, så det jeg lurer på er hvordan man bør spise/"forbrede" seg for å få energi til og sette rekord. Forrige rekord er på 43 min. Lenke til kommentar
Da93l Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Låner denne litt jeg. Har en runde jeg jogger å pleier og ta tiden, så det jeg lurer på er hvordan man bør spise/"forbrede" seg for å få energi til og sette rekord. Forrige rekord er på 43 min. Det du kan gjøre er å spise havregrøt. Det er lett mat og i tillegg så "varer" den lengere i magen. Husk å drikke mye før du skal ut å slå rekorden din. Som jeg har sagt tidliggere i et annet emne, så driver jeg med skiskyting og langrenn. Og da begynner jeg allerede å forberede meg 1 uke før selve løpet er. Det er alt fra riktig mengde med søvn, mat og drikke. Om morgen før løpet så skal pisset være blankt. Da har du nok mengde med vann i kroppen Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Trådstarter: hiv i deg en boks tunfisk før du løper. Den inneholder kun protein, som er viktig for at musklene skal opprettholde seg. Lenke til kommentar
RMBB Skrevet 20. mai 2008 Del Skrevet 20. mai 2008 Låner denne litt jeg. Har en runde jeg jogger å pleier og ta tiden, så det jeg lurer på er hvordan man bør spise/"forbrede" seg for å få energi til og sette rekord. Forrige rekord er på 43 min. Det du kan gjøre er å spise havregrøt. Det er lett mat og i tillegg så "varer" den lengere i magen. Husk å drikke mye før du skal ut å slå rekorden din. Som jeg har sagt tidliggere i et annet emne, så driver jeg med skiskyting og langrenn. Og da begynner jeg allerede å forberede meg 1 uke før selve løpet er. Det er alt fra riktig mengde med søvn, mat og drikke. Om morgen før løpet så skal pisset være blankt. Da har du nok mengde med vann i kroppen Ok, takker. Da blir det nytt rekordforsøk snart;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå