Gjest Slettet+19283741 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Noen som har denne sykkelen og som vil dele sine erfaringer med den? Vurderer å gå til innkjøp av den selv etter å ha lest flere tester og sett den på autofil.no Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 18. april 2008 Del Skrevet 18. april 2008 Noen som har denne sykkelen og som vil dele sine erfaringer med den?Vurderer å gå til innkjøp av den selv etter å ha lest flere tester og sett den på autofil.no Hallaisen. Har akkurat kjøpt meg denne. Får den på onsdag :-) Gleder meg skikkelig til å begynne kjøring. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+19283741 Skrevet 21. april 2008 Del Skrevet 21. april 2008 Du er heldig!! Misunner deg altså. Kom gjerne med tilbake meldinger på onsdagen. Har du erfaring fra andre sykler fra før? Og hvilke i så fall? Kjøpte du en helt ny og hva betalte du? Har veldig lyst på sykkel selv og kan føle trangen til å ha noe. Ser på denne sykkelen som meget gunstig da det er lav forsikringspremie på den, billig i innkjøp og man jeg vil absolutt tro at man kan finne noen fine bruktkjøp til rundt 60-65k til høsten (2006 mod). Ellers vil de fleste ligge på ca 70k og oppover. Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Du er heldig!! Misunner deg altså. Kom gjerne med tilbake meldinger på onsdagen.Har du erfaring fra andre sykler fra før? Og hvilke i så fall? Kjøpte du en helt ny og hva betalte du? Har veldig lyst på sykkel selv og kan føle trangen til å ha noe. Ser på denne sykkelen som meget gunstig da det er lav forsikringspremie på den, billig i innkjøp og man jeg vil absolutt tro at man kan finne noen fine bruktkjøp til rundt 60-65k til høsten (2006 mod). Ellers vil de fleste ligge på ca 70k og oppover. Hei igjen. Nå har jeg hatt sykkelen i litt over 1 måned og har allerede passert 300 kjørte mil :-) Sykkelen er fabelaktig og jeg gleder meg til hver eneste dag, hver eneste tur. Kjører i regn som i sol. Dette er en 06 mod og betalte nok(hihi) for den og dette er min aller første sykkel... Tok lappen i fjor høst. Løp og kjøp! Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Hola. Nå, 4000 mil senere, er jeg fortsatt like fornøyd med den selv om jeg ønsker meg større sykkel. Vil ikke kvitte meg med denne selv om jeg kjøper større. Kan jo godt ha to :-) Har hatt mange, fine langturer med'n. Både i utlandet og her hjemme. Alene og med passasjer og den er prikkfri. Har satt på en 46 liters toppboks fra GIVI, inn med litt stivere fjærer i gaffelen. Ellers er sykkelen 100% original. Service hver 6000km koster ikke allverden, bortsett fra storservice på 24000km og 48000km. Passerte 57000 kjørte kilometer i går :-) Lenke til kommentar
Hachon Skrevet 12. august 2011 Del Skrevet 12. august 2011 Shit ass. Du kjører drøyt mye! Godt du er fornøyd med sykkelen, jeg kjøpte meg en ER6-n i fjor, og har vel passert 7.000 km, så jeg har kjørt omtrent 6.000 km hittil i år, var en tur i Italia med sykkelen tidligere i sommer og er strengt tatt fornøyd, men det blir litt mye vind på autobahn om man ligger i noe særlig mer enn 150 km/t... Lenke til kommentar
kekepower Skrevet 13. august 2011 Del Skrevet 13. august 2011 Koser meg vøtt :-) 1 Lenke til kommentar
iam Skrevet 30. september 2012 Del Skrevet 30. september 2012 Hei! Har lyst å fjerne "spoileren" (håndtaket) bak passasjersetet. Noen som vet hvordan man går fram og hvor kan man finne seg en deksel til å dekke over? Som i dette bildet : Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå