Gå til innhold

Killzone2 Demo clash with Halo3 launch?

_KroSjefen_

Anbefalte innlegg

Å kalle Halo serien for ett oppskrytt franchise, da må det feile noe galt i hode, det er bare min mening

Ingen skytespill på PS2 i forrige generasjon kunne måle seg opp mot Halo 1 og Halo 2. Dem prøvde virkelig med Killzone 1 men det gjekk ikke så bra

Men en demo av KZ2 kan jo stjele litt oppmerksomhet fra Halo 3, men ikke att alle som har en 360 og PS3 som gleder rævva av seg for å spille Halo 3

9417048[/snapback]

Det er ikke feiler ikke folk noe bare fordi de ikke har samme smak som deg. Selv var mne yndlings-FPSer forrige konsollgenerasjon Red Faction og Half-Life.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

vel det ser ut som guerilla games har lært av feila i 1ern og virkelig tatt opp 2ern til noe som kan bli et kickass fps, se gc videon..

jeg har aldri fått spilt halo egentlig, men det er jo klart at en demo ikke kan måle seg med release av en stor franchise. men for meg, så er det killzone foran halo pga jeg kun har ps3..

Lenke til kommentar
Jeg er overrasket over at folk faller for Killzone 2 hypen med tanke på hvor middelmådig forgjengeren var.

Litt rart å lansere demo den dagen, men PS3 fanboys vil vel uansett laste ned KZ da de ikke bryr seg om hva som kommer på X360 likevel. Jeg tror ikke de treffer så mange utenom kjernen med en demo ved siden av Halo 3.

Personlig så liker jeg verken Halo, Final Fantasy, Metal Gear eller World of Warcraft. Likevel kan jeg ikke si at de er dårlige, det hadde blitt for dumt.

9416955[/snapback]

Forgjengeren har vel ikke så mye med dette spillet å gjøre? Greit at spillet er etterfølgeren til Killzone, men ser ikke ut som om at de har valgt å beholde spesielt mye akkurat. De fleste gameplay elementer er gjort om, så godt som det går ann, det er tross alt en fps. Mye av grunnen er vel at de er dyktige folk, og at det er blitt brukt enormt mye ressurser på dette spillet. Greit at penger ikke er noen sikkerhet for ett bra spill, men dette ser da virkelig ut som ett bra spill. Håper selvfølgelig vi får en demo snart.

Likte selv aldri halo spillene, men respekterer selvfølgelig at andre elsker det.

Lenke til kommentar
Jeg skjønner virkelig ikke hva det er som fanger folk ved Halo-serien.. Jeg har spilt begge spillene, og det har vært mer kjedelig enn gøy. Middels historie, fiender med en IQ lavere enn... ja jeg vet virkelig ikke et godt nok eksempel.

OT: Ser frem til Killzone 2. Har virkelig trua etter jeg så presentasjonen på GC. En slik demo på den tiden vil passe ypperlig for meg.

9416801[/snapback]

Samme her, men så liker jeg spill som ser litt realistiske ut. Halo er for kiddie for meg. Men kjenner jeg meg rett, så kommer jeg sikkert til å kjøpe nr 3 også...mest pga hypen.

Det er ihvertfall 100% sikkert at det vil komme en KZ2 demo, men når det blir er litt vanskelig å si.

Lenke til kommentar
Har aldri nevnt noe om Killzone 2. Eneste jeg nevnte var at Halo er jævlig oppskrytt, men det er jo såklart min mening, Halo 3 har svært lite nytt å by på spør du meg.

9417609[/snapback]

Være litt forsiktig med å bashe Halo-serien. Mange fanboys som tar seg nær av det. :!:

Men folk får bare godta at alle har ikke lik smak. Noen liker mora og noen liker dattera. ;)

Lenke til kommentar

Fanboys har ikke tid til å spille. De sitter på forskjellige forum og syter og klager og kjefter og skriker.

Meanwhile, there was a savior born. His name was Tharos, and he actually played games. And he said to all the fanboys around him: "Go Home, be Live again, and shout WII of pure joy!"

Vi sier god natt tror jeg. :!:

Lenke til kommentar
Fanboys har ikke tid til å spille. De sitter på forskjellige forum og syter og klager og kjefter og skriker.

Meanwhile, there was a savior born. His name was Tharos, and he actually played games. And he said to all the fanboys around him: "Go Home, be Live again, and shout WII of pure joy!"

Vi sier god natt tror jeg.  :!:

9421944[/snapback]

Hahaha, natta tullingen :!:

Lenke til kommentar
De prøvde vel egentlig ikke med KZ 1 mtp. at det kom tidlig? Killzone er er relativt dritt ja(spiller det nå). Men Halo 1 & 2 er egentlig ikke så jævla bra heller. Artige spill er det, men ikke revolusjonerende. H3 kjøpes kun fordi jeg har lest bøkene og det er spennende å få mer informasjon mtp. historien.

Killzone 2 derimot ser kanonbra ut, så håper de klarer å levere. Den demoen som vi får levert er mest sannsynlig den som var vist på Leipzig.

9417080[/snapback]

Jaja Sony har jo derimot Killzone sagt att spillet er en halokiller, noe som jeg ikke synes da

Men ellers så til nå så ser Killzone 2 bedre og bedre ut, dette er det spillet jeg gleder meg 4 mest på lista av spill som kommer neste år og 2009 :)

Lenke til kommentar
Å kalle Halo serien for ett oppskrytt franchise, da må det feile noe galt i hode, det er bare min mening

Ingen skytespill på PS2 i forrige generasjon kunne måle seg opp mot Halo 1 og Halo 2. Dem prøvde virkelig med Killzone 1 men det gjekk ikke så bra

Men en demo av KZ2 kan jo stjele litt oppmerksomhet fra Halo 3, men ikke att alle som har en 360 og PS3 som gleder rævva av seg for å spille Halo 3

9417048[/snapback]

Det er ikke feiler ikke folk noe bare fordi de ikke har samme smak som deg. Selv var mne yndlings-FPSer forrige konsollgenerasjon Red Faction og Half-Life.

9417195[/snapback]

Jeg vet jo att alle har forskjellige smaker da, men tror du dem som har forhåndsbestilt spillet er dem skikkelige fanboyene av Xbox 360 og Halo 3, da må du tro om igjen :thumbup:

Lenke til kommentar

Haha, tror den strategien kan gjøre mer skade enn publisiteten er verdt for Killzone gjengen. :!:

Selv om Halo3 skulle vise seg å være det svakeste spillet i serien så vil det selge i bøtter, spann og trillebår på navnet alene. Halo 3 er allerede en "vinner", så det er jo Killzone 2 som må bevise noe her. Hvis ryktet stemmer så har ihvertfall denne gorillaen baller...

Lars

Lenke til kommentar

Hvis de gir ut demoen samtidig som Halo 3, og Halo 3 viser seg å være bedre så vil jo demoen drukne i ståheien rundt Halo. Hvis Killzone 2 i tillegg viser seg å være svakere enn forventet så slipper de jo luften ut av sin egen ballong (det gjør de forøvrig uansett når de slipper demoen). Er derimot Killzone 2 bedre enn Halo 3, men ikke tilgjengelig før om lang tid så vil fremdeles folk kjøpe Halo... så de har lite å vinne men mye å tape på å slippe demoen samtidig som Halo (imo).

Men vi kan godt være enige om å være uenige. :)

Lars

Edit: Trykkleif

Endret av LarsBarstad
Lenke til kommentar
Hvis de gir ut demoen samtidig som Halo 3, og Halo 3 viser seg å være bedre så vil jo demoen drukne i ståheien rundt Halo. Hvis Killzone 2 i tillegg viser seg å være svakere enn forventet så slipper de jo luften ut av sin egen ballong (det gjør de forøvrig uansett når de slipper demoen). Er derimot Killzone 2 bedre enn Halo 3, men ikke tilgjengelig før om lang tid så vil fremdeles folk kjøpe Halo... så de har lite å vinne men mye å tape på å slippe demoen samtidig som Halo (imo).

Men vi kan godt være enige om å være uenige. :)

Lars

Edit: Trykkleif

9423692[/snapback]

Killzone 2 demoen vil drunke i ståheiet uavhenging av kvaliteten på Halo 3.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...