_KroSjefen_ Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Dette er kun eit rykte, må få påpeike det med ein gang. Men som da rykte seier så skal gurilla legge ut Demo av killzone2 den 26 sept...eller halo3 dagen..dagen som sikkert er markert som hellig dag for mange.. har gurilla så stor tru på sitt spill att dei trur dei kan ta litt av glansen vekk frå halo3..? XBoxer's David Halse claims that Game Reactor (a Scandinavian video gaming magazine) has learned from Guerrilla Games (Killzone developer) that a Killzone 2 Demo will be released shortly to coincide with Halo 3's release. Sony intends to crash Halo 3's launch party and steal Microsoft's thunder. Of course, Sony's plan could backfire and run the risk of Killzone being buried by Halo, again. KILDE Endret 2. september 2007 av _KroSjefen_ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Det hadde ikkje gjort meg noe for å si det sånn Men demoen hadde vel druknet i Halo3 den dagen for min del. Brukt den som eit lite avbrekk fra MC & Co. Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 26. september er en Onsdag, og PSN får ikke nytt innhold på Onsdager. Så dette er umulig. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det finnes unntak... i det siste har det vært litt onsdag, litt torsdag.. og til og med litt på denne fredagen. Ser ut som det blir mer sporadiske oppdateringer fremover. Lenke til kommentar
prebenl Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 26. september er en Onsdag, og PSN får ikke nytt innhold på Onsdager. Så dette er umulig. 9415550[/snapback] Folklore demoen kom på en onsdag. Du tar feil. Lenke til kommentar
Triiiip Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Det hadde vært awesome! Jeg har jo ikke 360 så hadde ikke gjort meg no Blir forhåpentligvis en demo av et storspill rundt den tiden tror jeg. Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Er de klare med demo allerede? Nesten så jeg merket litt ekstra blodtilførsel ett spesiellt sted pga dette ryktet.. Skal uansett ikke spille Halo3 før helgen(28-30.sept) så onsdagen kan gjerne inneholde Killzone2 for min del Lenke til kommentar
paranoide Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg skjønner ikke helt hvordan tankegangen til Guerilla virker, dersom dette er sant. Det er mulig at Killzone 2 er et kjempespill, men at en demo av dette skal på en eller annen måte ødelegge for Halo 3 er høyst usansynlig. Nå er ikke jeg spesielt entusiastist for Halo 3 heller, men det er ingen tvil om at det er årets 'største' spill for folk flest. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg skjønner virkelig ikke hva det er som fanger folk ved Halo-serien.. Jeg har spilt begge spillene, og det har vært mer kjedelig enn gøy. Middels historie, fiender med en IQ lavere enn... ja jeg vet virkelig ikke et godt nok eksempel. OT: Ser frem til Killzone 2. Har virkelig trua etter jeg så presentasjonen på GC. En slik demo på den tiden vil passe ypperlig for meg. Lenke til kommentar
Maxi Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Halo 3 er jo Halo 1 med bedre grafikk, mao remake av verdens mest oppskrytte drit spill. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Ja, Halo er vel kanskje den dårligste franchisen noensinne, i historien til spill. Er nok derfor det fremdeles er 300 000 som fremdeles spiller H2 mp daglig. Er nok også derfor det er flere preorders av H3 i Nord Amerika alene enn det er solgt PS3 så langt. Endret 3. september 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Jeg skjønner virkelig ikke hva det er som fanger folk ved Halo-serien.. Jeg har spilt begge spillene, og det har vært mer kjedelig enn gøy. Middels historie, fiender med en IQ lavere enn... ja jeg vet virkelig ikke et godt nok eksempel. OT: Ser frem til Killzone 2. Har virkelig trua etter jeg så presentasjonen på GC. En slik demo på den tiden vil passe ypperlig for meg. 9416801[/snapback] Jeg mener det samme om World of Warcraft, men det gjør det ikke til et dårlig spill. Hver gang Halo er i en tråd, da må folk whine om hvor oppskrytt det er, hvorfor? Jeg ser hvertfall frem til Killzone, elsker slike konsept! Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ooo, ser ut til at jeg må oppom en kompis og prøve PS3'n hass igjen, etter jeg har tatt alle eksamener og gjort meg ferdig med Halo 3. Og kanskje snike til meg litt mer Resistance også. Morsomt hvordan mange her misliker Halo også, å ikke like det er en ting, men å si det en dårlig franchise blir vel å stride mot virkeligheten. Selv liker jeg ikke CS, men det ville vært rart om det var dårlig siden så mange spiller det fortsatt Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ooo, ser ut til at jeg må oppom en kompis og prøve PS3'n hass igjen, etter jeg har tatt alle eksamener og gjort meg ferdig med Halo 3. Og kanskje snike til meg litt mer Resistance også. Morsomt hvordan mange her misliker Halo også, å ikke like det er en ting, men å si det en dårlig franchise blir vel å stride mot virkeligheten. Selv liker jeg ikke CS, men det ville vært rart om det var dårlig siden så mange spiller det fortsatt 9416918[/snapback] Hvis det var mitt innlegg du siktet til, så les det en gang til Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Jeg er overrasket over at folk faller for Killzone 2 hypen med tanke på hvor middelmådig forgjengeren var. Litt rart å lansere demo den dagen, men PS3 fanboys vil vel uansett laste ned KZ da de ikke bryr seg om hva som kommer på X360 likevel. Jeg tror ikke de treffer så mange utenom kjernen med en demo ved siden av Halo 3. Personlig så liker jeg verken Halo, Final Fantasy, Metal Gear eller World of Warcraft. Likevel kan jeg ikke si at de er dårlige, det hadde blitt for dumt. Endret 3. september 2007 av Norse360 Lenke til kommentar
Ghaundan Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ooo, ser ut til at jeg må oppom en kompis og prøve PS3'n hass igjen, etter jeg har tatt alle eksamener og gjort meg ferdig med Halo 3. Og kanskje snike til meg litt mer Resistance også. Morsomt hvordan mange her misliker Halo også, å ikke like det er en ting, men å si det en dårlig franchise blir vel å stride mot virkeligheten. Selv liker jeg ikke CS, men det ville vært rart om det var dårlig siden så mange spiller det fortsatt 9416918[/snapback] Hvis det var mitt innlegg du siktet til, så les det en gang til 9416944[/snapback] Var nok personen ovenfor, ditt innlegg var så gjennomsyret av sarkasme av det var lett å merke, selv i skrevet form. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Ja, Halo er vel kanskje den dårligste franchisen noensinne, i historien til spill. Er nok derfor det fremdeles er 300 000 som fremdeles spiller H2 mp daglig. Er nok også derfor det er flere preorders av H3 i Nord Amerika alene enn det er solgt PS3 så langt. 9416871[/snapback] Ikke nødvendig og vri på det de sier. Verdens mest oppskrytte spill er det som blir sagt. Og da har det ingenting og si at det blir solgt så ekstremt mange. Ontopic: Demoer som kommer så mye tidligere enn selve spillet gjør meg automatisk skeptisk. Men gameplay sier jeg jo ikke nei takk til. Da kan ikke prøve og si at det ikke er in-game grafikk hvertfall Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Å kalle Halo serien for ett oppskrytt franchise, da må det feile noe galt i hode, det er bare min mening Ingen skytespill på PS2 i forrige generasjon kunne måle seg opp mot Halo 1 og Halo 2. Dem prøvde virkelig med Killzone 1 men det gjekk ikke så bra Men en demo av KZ2 kan jo stjele litt oppmerksomhet fra Halo 3, men ikke att alle som har en 360 og PS3 som gleder rævva av seg for å spille Halo 3 Lenke til kommentar
WangenPs3 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 De prøvde vel egentlig ikke med KZ 1 mtp. at det kom tidlig? Killzone er er relativt dritt ja(spiller det nå). Men Halo 1 & 2 er egentlig ikke så jævla bra heller. Artige spill er det, men ikke revolusjonerende. H3 kjøpes kun fordi jeg har lest bøkene og det er spennende å få mer informasjon mtp. historien. Killzone 2 derimot ser kanonbra ut, så håper de klarer å levere. Den demoen som vi får levert er mest sannsynlig den som var vist på Leipzig. Lenke til kommentar
Haansi Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Stemmer det Kan også tenke meg at Haze-demoen vil bli den jeg testet på GC. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå