samba123 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) SPØRMÅL ANG. BRUK AV KREATIN! Før konkurranse prøver bodybuilderne og kvitte seg med mest mulig vann. Det jeg lurer på er om musklene mine mindre markerte hvis man bruker kreatin, og om de bb'erne bruker kreatin før konkurransen? Fordeler/ulemper. Håper noen har greie på dette! Endret 2. september 2007 av sonmarak Lenke til kommentar
hagfors Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Ikke nøyaktig svar på det du spør om, men et litt beslektet tema. Leste en studie for litt siden hvor de kom fram til at Kreatin bidrar til å beholde muskelmasse ved deffing. Så bunnlinja er at det vil være mer igjen som er definert hvis man bruker kreatin enn hvis man ikke bruker det. Ellers finnes det jo kreatiner som binder opp mindre (eller ikke noe ) vann, slik som CE-ME kreatin og Kre-Alkalyn. Lenke til kommentar
War Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 De bruker iallefall ikke kreatin når de er på deff og bodybuildere pumper før senen for å markere musklene. Vektgruppene er for eks 80-89- 90-99 og de fleste veier 102 og må trekke ut alt vannet for å være ribbet totalt for best resultat og ende på 99 kg så man er best i denne klassen. Noen bommer og ender på 100 kg og kommer sise i den klassen. Tviler på om noen tør bruke kreatin da når målet er å kvitte seg med all væske Noen drikker ikke mer en 2 isbiter på to dager før konkurranse. Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 tusen hjertelig takk for gode svar. når bør jeg starte en "deff" før konkurranse? (jeg skal ikek være med i noen konk.) Lenke til kommentar
War Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Det kommer an på fettprosenten men på en bulk blir den gjerne 12-14 og da bruker dem 6-4 mnd men skal man ikke konmurrere vil 10% se bra ut og ikke ned i 4-6 som på senen. Lenke til kommentar
samba123 Skrevet 20. september 2007 Forfatter Del Skrevet 20. september 2007 Hva bør jeg gjøre for å komme ned i fettprosent raskt? Har bittelitt for mye fett, slik at musklene ikke blir markerte, tipper den er ca. 15%. Vil komme ned i 8-9 raskest mulig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå