Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem er mest utro, kvinner eller menn?

Har du vært utro?  

131 stemmer

1. 1. Har du vært utro?

• Jeg er kvinne og har aldri vært utro
      11
    • Jeg er kvinne og har vært utro
      4
    • Jeg er mann og har aldri vært utro
      102
    • Jeg er mann og har vært utro
      14

Anbefalte innlegg

Joda, du har et poeng der. Alder har litt å si.

Men jeg mener også at det har litt å si om man har vært i et langvarig forhold, siden i begynnelsen så er man gjerne nyforelsket, eller stormforelsket, for å si det på en annen måte, og da er det liten sansynlighet for at man er utro. Men når man har vært sammen en stund, og kanskje tilogmed begynner å bli litt lei av å se hverandre hver dag, så er det større sjangse for utroskap.

Dette varierer vistnok sikkert fra person til person.

edit: fingrene henger ikke helt med så sent på kvelden etter mye slit ^^

Endret av Steina
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jentene ser ut til å unngå å stemme. Vi har bare to stemmer totalt på jentene i skrivende øyeblikk og begge har vært utro, dvs 100% av jentene har vært utro. :whistle:

2 kvinner og 41 menn. 100% av kvinnene har vært utro og vel 10% av mennene har vært utro.

Er det ingen jenter der ute som ikke har vært utro? Kom igjen å stem nå. Denne voten forteller mere om hvem forumet tiltrekker seg enn det gjør på utrostatistikken. :ph34r:

Endret av Databamse
Lenke til kommentar

Bør nesten være en definisjon av utroskap i førsteposten. En av x'ene mine lå med en annen fyr mens vi var sammen. Så hun var hvertfall utro.

Selv har jeg rotet med en annen mens jeg hadde kjæreste, men aldri noe mer enn det. Er det å være utro? Fortalte damen det etterpå, og hun brydde seg egentlig ikke så mye. Dette er over 2 år siden, vi er fremdeles "sammen" (hun går på skole i Hong Kong).

Endret av Arbakadarba
Lenke til kommentar

Skulle noe legges til nå så burde også pollen nullstilles så folk for stemt på de best tilpassede valgene.

Edit, hva i pokker?

"Du har allerde stemt i denne avstemningen "

Jeg trodde jeg bare trykket "Vis resultater", uten at jeg noen gang har stemt noe.

Jeg har isåfall ikke peiling på hva jeg stemte, for synes ikke at noen av valgene passet meg å svare på.

Endret av Steina
Lenke til kommentar

For å få en realistisk statistikk på dette så burde hver enkelt heller svare i en egen post istede for voten. Så kan heller trådstarter eller moderator samle statistikken i førsteposten etter hvert. Det blir troverdig og realistisk ihvertfall, men ingen anonymitet, som selvfølgelig gjør at noen ikke vil være med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...