Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem er mest utro, kvinner eller menn?

Har du vært utro?  

131 stemmer

1. 1. Har du vært utro?

• Jeg er kvinne og har aldri vært utro
      11
    • Jeg er kvinne og har vært utro
      4
    • Jeg er mann og har aldri vært utro
      102
    • Jeg er mann og har vært utro
      14

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvis jeg blir bedratt så vanker det i concrete boots ^^

Folk svømmer visst ikke så bra med støvler..

9417598[/snapback]

og så sitte i 21 år for en person som ikke elsker deg..

jadda

du vant :w00t::w00t::w00t:

9422761[/snapback]

Det er nå så, men du kan være rimelig sikker på at den neste kjæresten holder seg i skinnet.. :p

Lenke til kommentar

Det kommer litt an på hva dere definerer som utroskap, men jeg har veninner som er konsekvent utro. DET synes jeg er kvalmt. Problemet er at som veninne, så har en ikke mye en skulle ha sagt. Utroskap er ikke noe en bør blande seg for mye inn i, så lenge det ikke angår deg selv eller går ut over noen som er nær deg. Og selv da bør det vurderes nøye.

Lenke til kommentar

Jeg har litt den "deres valg" mentalitet. Uansett hvem og hva det gjelder, så er folkene jeg omgås såpass voksne at de kan gjøre sine egne valg.

Heldigvis går det sjeldent for langt. Går det for langt så tar jeg gjerne en prat med den personen og spør om han/hun er klar over hva som faktisk foregår.

Peace

Lenke til kommentar

Har selv aldri vært utro, men nå er jeg ikke akkurat plaget med at damene står i kø for å ligge med meg da ;)

Om det hadde vært annerledes dersom jeg hadde fått tilbud om det er vel usikkert, men liker å tro at jeg hadde vært trofast.

Å definere utroskap er bare tull. Man vet når man gjør noe gale. Dersom man gjør noe intimt sammen med en annen person som man ikke vil fortelle dama/typen og ikke vil at dem skal finne ut så har man vært utro.

Lenke til kommentar

Dette er umulig å vite, så hele diskusjonen må da basere seg på statistikk, som også ikke er til å stole på. En spørreundersøkelse (dagbladets artikkel som ble linket til lengre opp) er jeg meget skeptisk til.

Det eneste jeg kan komme på er at vi foretar en undersøkelse blant forumbrukerne, og dem må svare helt ærlig på det, hvis en moderator kan sette opp en vote på det (hvis det ikke allerede er gjort i en annen tråd!?!)

Endret av Databamse
Lenke til kommentar
Det eneste jeg kan komme på er at vi foretar en undersøkelse blant forumbrukerne, og dem må svare helt ærlig på det, hvis en moderator kan sette opp en vote på det (hvis det ikke allerede er gjort i en annen tråd!?!)

Jeg fant ingen andre tråder om dette emnet. En poll kunne vært greit.

Så noe sånn her da?

Har du vært utro?

Jeg er kvinne og har aldri vært utro

Jeg er kvinne og har vært utro

Jeg er mann og har aldri vært utro

Jeg er mann og har vært utro

Lenke til kommentar

9417598[/snapback]

jadda

9422761[/snapback]

I'm a ninja, noone can catch me :ph34r: We belong to secret club.

På en annen side. Norske fengsel er som hotell nesten. Og det arrangeres kinotur og andre utflukter. Wtf liksom. Hvem er redd for å være kriminell i Norge?

Endret av morningstar665
Lenke til kommentar
Hvem er redd for å være kriminell i Norge?

Tror ikke det er så mange som er redd for å være kriminell. Mer redd for å bli tatt.

Jeg er redd for å ikke ha den samme friheten som jeg har nå. Dyrene i regnskogen har ingen lover og regler, og for meg virker det som om de klarer seg bra... De fleste av dem, i hvertfall.

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

9417598[/snapback]

jadda

9422761[/snapback]

Man kan vel elske en person selv om man har sex med en annen! Trenger ikke være følelser involvert. Den idealistiske tanken om at mennesket er et 100% monogamt dyr, er utrolig naïv.

Har selv aldri vært utro, men nå er jeg ikke akkurat plaget med at damene står i kø for å ligge med meg da ;)

Om det hadde vært annerledes dersom jeg hadde fått tilbud om det er vel usikkert, men liker å tro at jeg hadde vært trofast.

Å definere utroskap er bare tull. Man vet når man gjør noe gale. Dersom man gjør noe intimt sammen med en annen person som man ikke vil fortelle dama/typen og ikke vil at dem skal finne ut så har man vært utro.

9423968[/snapback]

Jeg mener det er dama/typen som bestemmer om man har vært utro, ikke du selv. Aller helst bør jo paret bli enige seg imellom om hva som aksepteres og ikke. Noen synes litt klining på byen kan tilgis, mens andre synes kanskje at å stirre på noen av det motsatte kjønn er utroskap...

Ikke vært utro jeg heller. Av den enkle grunn at jeg aldri har hatt dame :)

Endret av firkantsopp
Lenke til kommentar
Gorillaen har små baller fordi maken er trofast

Sjampansen har svære baller fordi maken er en tøs

Mennesker har baller midt i mellom gorillaens og sjimpansens, mon tro hvorfor :D

9426304[/snapback]

Det er faktisk sant. Menneskedamer er småtøsete. Noen er nesten som gorillaen, andre er som sjimpansen, men de fleste er et sted midt imellom. Jeg tror ikke dagens unaturlige system med ideal om livsvarige parforhold er noe å etterstrebe.

Lenke til kommentar
Nå blir det litt feil å se på hvor mange "menn" det er som ikke har vært utro her, da sikkert 80% aldri har vært i et langvarig forhold, og 20% ikke har vært i et forhold i det heletatt :p

Har det så mye å si om det er langvarig eller ikke? Hvis jeg skulle sett på en negativ faktor her ville det vært alder. Tror alder har mye å si når det gjelder forhold. Hvis man er veldig ung er det garantert lettere å være utro. Ung som i tidlig tenårene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...