Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvem er mest utro, kvinner eller menn?

Har du vært utro?  

131 stemmer

1. 1. Har du vært utro?

• Jeg er kvinne og har aldri vært utro
      11
    • Jeg er kvinne og har vært utro
      4
    • Jeg er mann og har aldri vært utro
      102
    • Jeg er mann og har vært utro
      14

Anbefalte innlegg

Hallo

Ja. Etter å ha sett litt på Cheaters på Zone Reality kom jeg til å tenke på dette spørsmålet. Rart at jeg ikke fant noen tråder om dette, egentlig :hmm:

Hvem er mest utro, kvinner eller menn? Finnes det noe god statistikk på dette? Amerikansk statistikk kanskje? Foreldrene mine sier det ligger sånn 50/50. Men jeg vet nå ikke helt, siden jeg er gutt tenker jeg kanskje at kvinner er mer utro. Det føles sånn.

Hva tror du? Har du noe fakta og komme med? :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmmm. Ja, skjønnte nesten det. Hadde en sterk følelse om dette her.

Men så må jeg jo si at de testene er liten, i grunn. Og som det står i Dagbladet.no sin artikkel så er testene tatt på en viss gruppe personer.

Men en må huske at det er en utvalgt gruppe som har svart på spørsmålene. Unge, urbane og ressurssterke personer er i flertall blant dem som bruker Internett mye.

Ser ingen grunn til at vi ikke kan fortsette denne diskusjonen en stund til. Den har jo akkurat startet. Det er jo ikke noe fasitsvar på dette. Synes det er rart at så mange er utro. Jeg tror aldri jeg kommer til å være utro mot noen :hmm:

Lenke til kommentar
Hørt før.

Liker å tro det selv også, men innerst inne tror jeg at jeg kommer til å være det. Har ikke lyst, og vet det er galt, men statistikken tilsier noe annet.

Nå kjenner ikke du meg da.

Statistikken sier jo for øyeblikket at kvinner er mer utro enn menn... I hvertfall i di linkene dine. Som sagt så er det ikke noe fasitsvar på dette. Det varierer så veldig fra person til person.

Bare fordi at statistikken sier at mange er utro betyr ikke at en må være det. Det burde egentlig bare vekke opp folk, å gjøre at færre er utro.

Lenke til kommentar

Det jeg mente å si er:

Jeg tenker ofte at jeg aldri kunne vært utro. Men jeg vet at det er en vrangforestilling når jeg ser kamerater og andre være utro; folk jeg aldri hadde trodd slikt om. Jeg registrerer at utroskap er langt vanligere enn jeg antok tidligere. Før i tida kunne jeg ikke tenke meg å ha venner som hadde vært utro. Jeg så ned på dem alle sammen.

I dag er situasjonen en annen. Jeg vil anslå at over 1/3 av alle vennene mine har vært utro, og derfor virker det naïvt å tro at jeg selv ikke vil kunne finne på å bli det en gang.

Trist men sant.

Lenke til kommentar

Jeg har hørt at i ekteskap hvis det viser seg at den ene parten er utro så kan den bedratte få instant skilsmisse. Ikke noe separasjon en gang liksom.

Men jeg skjønner ikke helt åssen man skal bevise at den andre har vært utro i retten. Legge ut spionbilder og -video? Men spionasje er vel ulovlig?

Men for all del, gjør utroskap straffbart. Så har staten enda en inntektskilde :p:ph34r:

Lenke til kommentar

Hehe... Den artikkelen i Dagbladet var rimelig fjern, mange gullkorn der...

Det hentydes at de som har svart på undersøkelsen er "Unge, urbane og ressurssterke". Så om jeg ønsker meg en trofast bedre halvdel, bør jeg altså finne meg en eldre, litt tilbakestående budeie?

SIV THOMASSEN (27), OSLO: - De fleste parene jeg kjenner har enten vært monogame eller utro.

KRISTINE FERSTAD (24), OSLO: - Jeg vet at det er mange jenter som er utro. Det er nok fordi det er spennende, og kanskje fordi det har blitt en trend de siste åra. Men jeg kjenner ingen som har vært utro i sommer, kanskje mest fordi alle slo opp før ferien.

Jeez... Er dette representativt for norske kvinner om dagen?

Lenke til kommentar
KRISTINE FERSTAD (24), OSLO: - Jeg vet at det er mange jenter som er utro. Det er nok fordi det er spennende, og kanskje fordi det har blitt en trend de siste åra. Men jeg kjenner ingen som har vært utro i sommer, kanskje mest fordi alle slo opp før ferien.

9417845[/snapback]

Haha, isåfall har jeg vært heldig, hvem i helvete er det som baserer kjærlighetslivet sitt på hva som er trendy uansett?

AtW

Lenke til kommentar

Ingen som har vært det i sommer? Så fint... Jeg vet om ei som slo opp med typen før ferien, hun ville være fri og frank, og ha mulighet til å flørte. Men det var snakk om ei 14 år gammel jente, ikke ei på 24. Jeg får nesten bare lyst til å si voks opp...

OT: jeg ville ha gjettet at menn var mest utro, men ser ut til at jeg trodde feil. Jeg kan ikke se for meg at jeg noen sinne skulle være utro. Nå vet jeg ikke hva som kommer til å skje videre i livet, men hadde jeg gjort noe jeg ikke burde ha gjort, så hadde jeg ikke hatt samvittighet til å se kjæresten min i øynene.

Lenke til kommentar
Hallo

Ja. Etter å ha sett litt på Cheaters på Zone Reality kom jeg til å tenke på dette spørsmålet. Rart at jeg ikke fant noen tråder om dette, egentlig :hmm:

Det programmet er lættis!

Kvinner og menn har like lett for å være utro. Hvem som har vært utro mest tror jeg er avhengig av omstendigheter. Men at begge parter er like lett å påvirke? Uten tvil.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...