tom_bjk(politistudent) Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 (endret) Dama og jeg skal gå til innkjøp av ny tv om et par uker. Tingen er at jeg har liten peiling på tv,men vet at jeg vil ha mellom 40" og 42",den skal helst være i full hd da jeg skal kjøre i gang blu-ray`en på min PS3,og den skal selvfølgelig være bra. Haken er at jeg ikke skal bruke mer enn 13 lapper. Bruken blir da stort sett spilling,blu-ray og vanlig kabel-tv. Jeg kikket en del på tatung og matsui,men de fikk så mye blandet kritikk at jeg har stilt meg litt kritisk til de tv`ene. Hva kan er det beste jeg kan få i den prisklassen og med de spesifikasjonene? Endret 2. september 2007 av tom_bjk Lenke til kommentar
simmyt Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 for å virkelig "se" full hd, må du sitte grådig nært på en 40", sannsynligvis nærere enn 2.5meter, så jeg ville hvis jeg var deg sterkt vurdert å slakke på kravet om full hd. anbefaler deg å se på dette i en tv butikk hvis du ikke tror meg... på en lcd, som er lurt for spilling pga potensiell innbrenning på plasma, vil sortnivå og farger være vel så viktig som oppløsning. i hd ready klassen er det mye å velge i i den prisklassen, denne får mye skryt i tester https://prisguiden.no/product.php?productId=75482 Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 Kjøp en knall 40/42" 720P tv. Ikke en billig-klasse full-hd. Bildekvaliteten vil være KLART bedre på 720p'tven! Om det er 13K og ikke 18K du vil bruke . Farger er bedre på plasma enn lcd. Sortnivå likeså. Innbrenning er et ikke-problem på årets generasjon plasma . Sony'en er kjempefin om man vil ha LCD. Ellers så er panasonic 42" PV70/PX70 en knall plasma i samme prisklasse. Lenke til kommentar
tom_bjk(politistudent) Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Men er det noen tv`er som er å anbefale på markedet til den prisen og spesifikasjoner da? Vil ha flere å velge i:) Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Men er det noen tv`er som er å anbefale på markedet til den prisen og spesifikasjoner da?Vil ha flere å velge i:) 9422659[/snapback] 1080p - 42" - 13.000 kr. Det blir ingen god tv. Som alastor sier så er Sony sin tv som er linket til over en god tv, men jeg hadde helt klart valgt Panasonic sin PV70/PX70. Bildekvaliteten der er utrolig god og innbrenning er som sagt ikke noe problem lenger. En grunn til at endel lager full-hdskjermer så rimelig er for å selge på spesifikasjoner. Gode og kjente merker som Panasonic satser på bildekvaliteten framfor at den ser bra ut på papiret. I siste Lyd & Bilde kan du lese at PV70/PX70 ble testvinner også. Lenke til kommentar
CombatPsycho Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) Hvordan vil dere si denne hadde vært til ps3? http://www.amentio.no/PartDetail.aspx?q=p:...52;c:36377;r:pg Endret 5. september 2007 av Kimzor_ Lenke til kommentar
Wishb0ne Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 m87 er en meget god lcd Lenke til kommentar
Karlson Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Hvordan ville det gått om man hengte pv/px70 på veggen? Og jeg har hørt at Panasonic er veldig vanskelig å stille inn. Er det sant? Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 Tven støtter standard veggfester, så det er no prob. Det du har hørt stemmer ikke, panasonic pv70 er veldig veldig godt stillt inn ut av esken . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå