flekken Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 hei. Min nye Nokia 6290 kom uten smileys (til å legge til meldinger) Er helt avhengig av dette. Noen som vet hvor man kan få tak i det ? ev. laste det ned ? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 2. september 2007 Del Skrevet 2. september 2007 hei. Min nye Nokia 6290 kom uten smileys (til å legge til meldinger) Er helt avhengig av dette. Noen som vet hvor man kan få tak i det ? ev. laste det ned ? 9415070[/snapback] Svaret på dette finner du i Ofte stilte spørsmål Lenke til kommentar
flekken Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 hei. Min nye Nokia 6290 kom uten smileys (til å legge til meldinger) Er helt avhengig av dette. Noen som vet hvor man kan få tak i det ? ev. laste det ned ? 9415070[/snapback] Svaret på dette finner du i Ofte stilte spørsmål 9415356[/snapback] Mange takk. nå vet jeg at jeg kan skrive inn kodene selv, så kommer de opp som smileys hos mottaker. Fulgte svaret ditt og kom til følgende side; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=576189, men ble ikke klokere av det. ligger det et program her jeg kan laste ned ? som gjør at jeg kan få støtte for smileys ? Lenke til kommentar
tulling03 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Mange takk. nå vet jeg at jeg kan skrive inn kodene selv, så kommer de opp som smileys hos mottaker. Fulgte svaret ditt og kom til følgende side; https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=576189, men ble ikke klokere av det. ligger det et program her jeg kan laste ned ? som gjør at jeg kan få støtte for smileys ? 9417320[/snapback] Stemmer. For å bruke "vanlige" smileys på en Symbian telefon, må du ha 3 parts programvare. Du kan for eksempel bruke: Thread SMS. Det finnes flere andre alternativer, men jeg kommer ikke på dem i farten. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) A-SMS er MYE bedre enn ThreadSMS bare så det er sagt... SMSChat er også et alternativ, men dette har jeg ikke testet selv. EDIT: Testet dette nå, og heller ikke dette er i nærheten av A-SMS. Endret 3. september 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
flekken Skrevet 3. september 2007 Forfatter Del Skrevet 3. september 2007 A-SMS er MYE bedre enn ThreadSMS bare så det er sagt... SMSChat er også et alternativ, men dette har jeg ikke testet selv. 9419405[/snapback] Hei igjen. Det med a-sms så greit ut. har du prøvd det selv ? koster det noe mer enn det som er oppgitt ved nedlastningen, altså koster det noe i bruk ? ser det står intet fee, men er det din erfaring ? Så det var flere linjer å er derfor ikke sikker på hvem jeg skal bruke, prøvde å laste ned noe prøve, men fikk ikke åpnet filen. (må vel ha noe program på pcen min.)til sist lurer jeg på om hvis jeg downloder til pc får jeg det over til mobilen etterpå da ? eller må man downloade til mobil. beklager alle spørsmålene, men håper på hjelp da jeg aldri har gjort dette før. Lenke til kommentar
DTS Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 (endret) Bruker selv "gratisversjonen" som er beregnet kun for Nokia Hong Kong & Macau. Får opp en feilmelding eller 2 hver gang programmet må starte, men det er gratis... så det tåler jeg. Er du interessert i denne istedenfor, så finner du den her Den internasjonale versjonen av A-SMS (som jeg linket til i min første post) koster 9.99 USD, THAT'S IT! Etter det, betaler du kun for vanlig SMS. Denne versjonen er en trial, som du kan teste ut i 2 dager, før du evnt. bestemmer deg for om du vil kjøpe den... Laster du ned til din PC, så får du programmet installert i telefon etterpå ja (enten ved bruk av bluetooth, eller v.h.a. USB-kabel og PCSuite). Du trenger ikke laste ned programmet via telefonen m.a.o. Etter som du selv sier, at det kom opp flere valg, så har du nok prøvd å installere "animations". Disse får du ikke nytte av før du har installert selve PROGRAMMET (som er A-SMS) på mobilen. D.v.s. at du må trykke på: "Download A-SMS ((NEW! v1.2)), for deretter å trykke "YES" på at du aksepterer disclaimer... Da først får du tak i programmet. Endret 3. september 2007 av T_H_X Lenke til kommentar
flekken Skrevet 4. september 2007 Forfatter Del Skrevet 4. september 2007 Bruker selv "gratisversjonen" som er beregnet kun for Nokia Hong Kong & Macau. Får opp en feilmelding eller 2 hver gang programmet må starte, men det er gratis... så det tåler jeg. Er du interessert i denne istedenfor, så finner du den her Den internasjonale versjonen av A-SMS (som jeg linket til i min første post) koster 9.99 USD, THAT'S IT! Etter det, betaler du kun for vanlig SMS. Denne versjonen er en trial, som du kan teste ut i 2 dager, før du evnt. bestemmer deg for om du vil kjøpe den... Laster du ned til din PC, så får du programmet installert i telefon etterpå ja (enten ved bruk av bluetooth, eller v.h.a. USB-kabel og PCSuite). Du trenger ikke laste ned programmet via telefonen m.a.o. Etter som du selv sier, at det kom opp flere valg, så har du nok prøvd å installere "animations". Disse får du ikke nytte av før du har installert selve PROGRAMMET (som er A-SMS) på mobilen. D.v.s. at du må trykke på: "Download A-SMS ((NEW! v1.2)), for deretter å trykke "YES" på at du aksepterer disclaimer... Da først får du tak i programmet. 9421429[/snapback] Tusen takk for god hjelp. Skal prøve senere i dag :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå