Fluffypuff Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Joda jeg så Slayer på Unholy Alliance, så har sett dem før. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Har ikke fått høre mye varmt om opptredenen deres der heller, gitt. Lenke til kommentar
Big Tone Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Den konserten skuffa meg også.. lurer egentlig veldig på hvilket metalband det blir som headliner Hovescenen i år... Slipknot og TOOL står veldig sterkt på Hove-forumet i alle fall. Begynner jo å bli mange avkreftede band også. Gief! Eplefe: Det var ikke mye positivt med den konserten du. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Da var The Kooks bekreftet. Akkurat som jeg trodde! Kilde: http://www.thekooks.co.uk Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Nettopp sett det selv, gitt. Venter til bekreftelsen kommer på hovefestivalen sine sider før jeg oppdaterer førstepost. Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Så det akkurat selv jeg å! FANTASTISK, er i 100 nå, og da blir det garantert Hove i år, Wombats og Babyshambles fra før av i tillegg, men dette var det som fikk meg til å bestemme meg! :love: *Goes Berserk With Smileys* Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Noen som vet om det er mange biletter igjen eller om det blir utsolgt fort? Da tenker jeg på sånn festivalpass hele uka Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 8. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 8. januar 2008 Fremdeles masse igjen. De rabatterte før nyttår ble utsolgt, da. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Oh, okay. Men da vet jeg at jeg ikke må kjappe meg sånn skikkelig med å skaffe bilett. Takk Eplefe Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 Jeg håper det er billetter igjen om en mnd, da får jeg lønning. Lenke til kommentar
.Lagrange. Skrevet 8. januar 2008 Del Skrevet 8. januar 2008 (endret) Det var jo ikke utsolgt før ca 1 mnd (eller mindre tilogmed) i forkant av festivalen fjor. Chill Dagspass var det mulig å kjøpe helt fram til den aktuelle dagen, untatt tirsdag tror jeg (med qotsa). Endret 9. januar 2008 av whatsofokkingever Lenke til kommentar
dismayed Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Håper virkelig det blir Hove på meg og! Det hadde vært gøy. Har veldig lyst å se Bullet for My Valentine og In Flames Men godt har tid på å fikse det enda. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 9. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 9. januar 2008 Haha, hadde vært kult om du joinet, dismayed. Må prøve å få dradd med oss Hansey og Lena Lenke til kommentar
gard. Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 (endret) Fy f**n! Killswitch Engage kommer.. Nå må jeg bare overtale muttern og fattern om å dra dit. Btw, skal ikke Foo Fighters komme? http://bbs.foofighters.com/showthread.php?t=110259 Endret 9. januar 2008 av Blade-Bunny Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Fy f**n! Killswitch Engage kommer.. Nå må jeg bare overtale muttern og fattern om å dra dit. Btw, skal ikke Foo Fighters komme? http://bbs.foofighters.com/showthread.php?t=110259 Den lista der er falsk. Bekreftet ovenfor Toffen (som ikke visste noe om det) av Foo Fighters' agent. Titt et par sider tilbake. Selv har jeg ikke mistet håpet for bandet 100% enda. Ville vært så perfekt om de kom. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 9. januar 2008 Del Skrevet 9. januar 2008 Satan....1900kr for billett. Men det må til! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Oppdatert førsteinnlegg. Lenke til kommentar
BigJaffa Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Oppdatert førsteinnlegg. Denne posten er meir oppdatert enn hove festivalen sine sider :!: Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 10. januar 2008 Forfatter Del Skrevet 10. januar 2008 Oppdatert førsteinnlegg. Denne posten er meir oppdatert enn hove festivalen sine sider :!: Na'ah, i dag publiserte de The Kooks. Tror jeg. xD Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 10. januar 2008 Del Skrevet 10. januar 2008 Nei, de oppdaterte Hove-siden med det i går. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå