Eplefe Skrevet 29. juli 2008 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2008 Kan da vel ikke være sååå vanskelig å samle søppla i en søppelpose? De skulle gått rundt å gitt ut slike store svarte poser.Øh... De gjorde det. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 29. juli 2008 Del Skrevet 29. juli 2008 Ikke hos oss Men vi samla det i en hau i allefall Lenke til kommentar
Rullestein Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Bodde rett ved siden av Pølsefest-teltene. Dere spilte mye bra musikk! Ble invitert med inn en eller annen kveld og, men tok aldri turen dessverre. Slik så campen vår ut på slutten av uka en eller annen gang: Hey - dette kjenner jeg igjen! Du stod ved Sædmannens telt da du tok bildet, right? Og der er teltet til Erik, hahaha! Var du med da vi sang bursdagssangen? Bodde rett bak dere, i Camp Smirk, så vi har nok møtt hverandre. Lenke til kommentar
Sukkess Skrevet 1. august 2008 Del Skrevet 1. august 2008 Det var bra å høre -OleChristian-. Fint at vi får skryt. Jeg satt på samme buss som Gaahl på vei hjem til Oslo. Tøft. <- snakker Anders i In Flames om dere (1:30) Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Jeg kjenner kjæresten til Gaahl. Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Så Gaahl et par ganger under festivalen. Han gikk alltid sammen med en gutt i 16-17 års alderen. Noen som vet hvem det er? Tror han hadde stripa noe blått i håret sitt Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 2. august 2008 Forfatter Del Skrevet 2. august 2008 Så Gaahl et par ganger under festivalen. Han gikk alltid sammen med en gutt i 16-17 års alderen. Noen som vet hvem det er? Tror han hadde stripa noe blått i håret sittJa, jeg vet hvem det er. Det er en kompis av meg. Hvorfor lurer du på hvem han er? Lenke til kommentar
Fluffypuff Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Ikke av noen spesiell grunn egentlig. Ble bare litt nyskjerrig når jeg så de sammen hele tiden Lenke til kommentar
mitrus Skrevet 2. august 2008 Del Skrevet 2. august 2008 Mor møtte Cavalera Conspiracy på ICA, ungen de hadde meg seg lekte med lillebror : ) haha Lenke til kommentar
aemil Skrevet 3. august 2008 Del Skrevet 3. august 2008 Hey - dette kjenner jeg igjen! Du stod ved Sædmannens telt da du tok bildet, right? Og der er teltet til Erik, hahaha! Var du med da vi sang bursdagssangen? Bodde rett bak dere, i Camp Smirk, så vi har nok møtt hverandre. Ah ja, Camp Snork! Var lite liv hos dere Stod midt mellom teltet mitt og bagasjeteltet når jeg tok bildet. Hvilket telt var Sædmannens? Var det bursdagssangen for Eirik fra campen vår? Men har sikkert møtt deg ja - husker vagt at jeg var bortom siste eller nest siste kvelden. Lenke til kommentar
Velkopopovicky Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 Er det bestemt når Hove skal være neste sommer? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 11. august 2008 Forfatter Del Skrevet 11. august 2008 Siste uken i juni... Lenke til kommentar
mitrus Skrevet 11. august 2008 Del Skrevet 11. august 2008 (endret) Uke 26 : ) Samme uke som i år og i fjor Endret 11. august 2008 av mitrus Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 12. august 2008 Del Skrevet 12. august 2008 Noen som har troen på at de klarer å få Muse til neste år? Selv om det blir dyyrt, håper jeg at det skjer! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 12. august 2008 Forfatter Del Skrevet 12. august 2008 Jeg tipper vi vil se noen flotte headliners til neste år. Forhåpentligvis et litt mindre pengesug enn Jay-Z så det blir litt til overs for resten av festivalen òg. Lenke til kommentar
Velkopopovicky Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Når begynner man å offentliggjøre neste års artister? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 13. august 2008 Forfatter Del Skrevet 13. august 2008 Rundt oktober, vil jeg tippe. De regnet med å være tilbake i august, så kan være noen bookinger allerede mot denne månedens ende. Lenke til kommentar
mitrus Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Nå er jo ferien deres ferdig, og det er mer aktivitet på hovefestivalen.no Neste år skal jo festivalen vare i fire dager, altså ferre artister. Da blir det vel litt mer penger til overs? Eller, til dyrere artister Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 13. august 2008 Del Skrevet 13. august 2008 Ja, og håper de tar seg råd til Muse ene dagen, samt at Muse er villige. Jeg er i hvertfall villig til å selge både hus, bil, båt, hytte og hest for å komme meg dit da! Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 14. august 2008 Del Skrevet 14. august 2008 Ja, og håper de tar seg råd til Muse ene dagen, samt at Muse er villige. Jeg er i hvertfall villig til å selge både hus, bil, båt, hytte og hest for å komme meg dit da! Støttes Tidenes live-band! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå