aemil Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Bodde rett ved siden av Pølsefest-teltene. Dere spilte mye bra musikk! Ble invitert med inn en eller annen kveld og, men tok aldri turen dessverre. Slik så campen vår ut på slutten av uka en eller annen gang: Endret 29. juni 2008 av AnR Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Før vi dro tok jeg dette bildet Lenke til kommentar
Kjobben Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Var det noen av dere som så denne karen her langs gjerdet med den lange gjørme veien til og fra campen? Dette er Dyrehagan sitt verk. :!: Endret 29. juni 2008 av Kjobben Lenke til kommentar
REALERBRASELLOUTERDÅRLIG Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 B-REAL SÅ DEG PÅ TELTET PÅ MANDAG DET ER ALT Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 (endret) Snikpellik: Hils gjengen og si takk for ølen vi fikk når dere dro fredagen=) Endret 29. juni 2008 av Dr. Jacoby Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 29. juni 2008 Del Skrevet 29. juni 2008 Snikpellik: Hils gjengen og si takk for ølen vi fikk når dere dro ferdagen=) Nei faen! Da snakka jeg jo med deg, dere ble glade ja. Kunne jo bare ikke gi mer til kompisen min, da hadde vi aldri fått dratt. Haha! Skal helt sikkert hilse tilbake! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Dere skulle gitt den til meg... Lenke til kommentar
Bob_3 The Builder Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Vi donerte pils og stoler til naboene våre mot at de hjalp oss å bære baggasje til bilen, hyggelige folk. Naboene på andre siden ble intervjuet av P3TV, og de presterte å si at vi hjalp dem med en handjob om natta, så sklir kameraet over på meg. Kult å få vist på tv Men alt i alt, så var Hove en fantastisk uke! Griseheldige med været, masse gode konserter, og ikke minst mange halvlitere i sola. Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Omtrent halve campen hadde skjegg og pilotbriller da. Ja, det er morsomt med alle disse festivaltrynene som kjører samme stil. Er ikke spesielt originalt, selv om de er freaks :!: Lenke til kommentar
Erikmy Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Gikk forbi Pølsefest teltetene opptil flere ganger om dagen på vei til festivalområdet. Og ja, dere imponerte med antall partytelt. Hvor mange? 4-5? Vi hadde 2 på 3x6 M og 1 på 3x3 meter slått sammen. I tilleg hektet vi på noen naboer som hadde et på 3x3 og så var det et til på 3 x 6 vi lot stod for seg selv. Vi var vel en 16 stykker som tilhørte campen i løpet av festivalen + naboer og hadde vanlige telt inni, så er ikke så galt som det høres ut Reddet oss fra regnskurene. Ble intervjuet på Lydverket 23.6 fordi vi hadde så stort opplegg Endret 30. juni 2008 av Erikmy Lenke til kommentar
Erikmy Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Bodde rett ved siden av Pølsefest-teltene. Dere spilte mye bra musikk! Ble invitert med inn en eller annen kveld og, men tok aldri turen dessverre. Slik så campen vår ut på slutten av uka en eller annen gang: Godt å høre at folket var fornøyd Hadde litt begrenset utvalg siden vi kjørte vanlig boomblaster med CDspiller. Var det dere som tok over de siste dagene da batteriene vår var utladet/ødelagt? Var noen på andre siden av branngata litt lenger ned som spilt fet musikk også Endret 30. juni 2008 av Erikmy Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Hadde med meg speilrefleks på festivalen, og prøvde å fotografere noen stemningsbilder som beskriver festivalen slik jeg opplever Hove. Om noen er interessert har jeg slengt i hop et flickr-album med bilder. Skal oppdateres med flere bilder etterhvert. Har også et par album på Fjesboka som er åpne for alle som er interessert i å se, vet det er noen naboer og lignende som er på mange av bildene. flickr-album Facebook-album 1 Facebook-album 2 Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Han derre Kim der... Jeg er sikker på at jeg så han en million ganger, minst. Var han i moshen på Killswitch? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Campen vår på dag 2, den så ikke ut på lørdag. ROFL. Da campa vi en del sammen. En av Drammen- eller Vossgutta? Øyvind her. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 (endret) Campen vår på dag 2, den så ikke ut på lørdag. ROFL. Da campa vi en del sammen. En av Drammen- eller Vossgutta? Øyvind her. Drammen! Var det du som var der med Iron Maiden? Nei faen! RYPE! Endret 30. juni 2008 av Tuttebobo Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 30. juni 2008 Del Skrevet 30. juni 2008 Han derre Kim der... Jeg er sikker på at jeg så han en million ganger, minst. Var han i moshen på Killswitch? Hmm, usikker. Er ikke sikker på om han var på Killswitch en gang, faktisk.. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 30. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2008 Vi kjøpte tre stoler den første dagen, dagene som følgte så stjælte vi i gjennomsnitt 5-6 stoler og trasha(Med vilje, eller bare av å sitte i dem, rævvdårlige stoler) dem om kvelden, for å deretter hive dem i hævven. Vi stjelte nok for mange tusen kroner, så jeg beklager til alle evt naboer.Du "beklager", liksom. Det der er så jævlig unødvendig gjort, og det bare irriterer. Kommer til å blogge om Hove i løpet av de nærmeste dagene og legge ut link her, til de som måtte ha interesse av å lese om min Hove-opplevelse. Kjæresteoppmerksomhet, nå. Lenke til kommentar
Erikmy Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Vi kjøpte tre stoler den første dagen, dagene som følgte så stjælte vi i gjennomsnitt 5-6 stoler og trasha(Med vilje, eller bare av å sitte i dem, rævvdårlige stoler) dem om kvelden, for å deretter hive dem i hævven. Vi stjelte nok for mange tusen kroner, så jeg beklager til alle evt naboer. Hadde vi tatt noe på fersken i å stjele fra oss, hadde det nok vanket en god porsjon grisebank. Vi var 15 voksne menn med en snittvekt på godt over 80 og ingen hemninger. Mye eks-gardister og eks-grensejegere. Tenk over det før dere prøver dere på noe slikt idioti neste år. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Teit å bøffe stoler. Alle bør være snille og greie, det som gjør festival til festival. Fellesskapet, liksom. Tjuvradder kan pelle seg vekk. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 1. juli 2008 Del Skrevet 1. juli 2008 Vi kjøpte tre stoler den første dagen, dagene som følgte så stjælt vi i gjennomsnitt 5-6 stoler og trasha(Med vilje, eller bare av å sitte i dem, rævvdårlige stoler) dem om kvelden, for å deretter hive dem i hævven. Vi stjelte nok for mange tusen kroner, så jeg beklager til alle evt naboer. Dere er ikke noe annet enn idioter. Tenker dere ikke på andre? Selv ble jeg frastjelt en stol. Jævlig irriterende. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå