TimmyTwo Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Prøvd å sende "HOVE" til 2244, for å motta gratis festival info... Men klarer ikke å få sendt meldingen. Noen andre som har samme problem? Har OneCall abonnoment Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Funka fint her. Har telenor ringkontant. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Campingpass trenger man da ikke for å henge på festivalcampen. Vi var jo der på besøk hos folk i fjor enda vi bodde på Hove camping. Trenger til telt ja! Edit: Ser ut som de åpna opp flere plasser nå! Noen som bor nært hove-campen å kan fortelle om stemninga? Er det fremdeles litt plass til telt? Endret 21. juni 2008 av slux Lenke til kommentar
Pocketism Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Det er vel ikke sånn at man som frivillig må kjøpe billett til festivalen for å komme inn? Man får vel ett eller annet pass når man møter opp og sier navnet sitt vel? Jeg er helt redd nå. Edit: Jeg må lære meg å lese ting jeg får på mail "Medarbeideren mottar et festivalarmbånd (ukepass) som gir adgang for medarbeideren til alle generelle medarbeiderområder samt alle publikumsområder før og under festivalen. Festivalarmbånd for medarbeideren hentes ut fra HF sitt akkrediteringskontor ved ankomst." Endret 21. juni 2008 av Pocketism Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Jess, kameraten min kommer å henter meg om ca 10 timer, da bærer det til drammen for å ta tog. Lykke til, alle som en. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Campingpass trenger man da ikke for å henge på festivalcampen. Vi var jo der på besøk hos folk i fjor enda vi bodde på Hove camping. Ikke? Så greit! Da slipper jeg å kjøre pirattaxi med båt for å tjene penger til å komme inn dit. Flotters! Nå er det ikke lenge igjen heller. Skal på et arrangement med informasjonsmedarbeiderne i dag, og vi skal på en konsert og litt sånn. Noen andre som skal dit? Tror kanskje den er åpen for alle. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Campingpass trenger man da ikke for å henge på festivalcampen. Vi var jo der på besøk hos folk i fjor enda vi bodde på Hove camping. Ikke? Så greit! Da slipper jeg å kjøre pirattaxi med båt for å tjene penger til å komme inn dit. Flotters! Nå er det ikke lenge igjen heller. Skal på et arrangement med informasjonsmedarbeiderne i dag, og vi skal på en konsert og litt sånn. Noen andre som skal dit? Tror kanskje den er åpen for alle. Haha! Pirat! Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Går det nattbuss fra Arendal til Oslo natt til tirsdag?? Lenke til kommentar
edds Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Trenger akkutt hjelp: Hvordan kan jeg komme meg fra Hovefestivalen til Oslo i løpet av Fredagen? Ser ut som at sørlandsekspressen ikke går akkurat denne dagen. Lenke til kommentar
HCam Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Trenger akkutt hjelp: Hvordan kan jeg komme meg fra Hovefestivalen til Oslo i løpet av Fredagen? Ser ut som at sørlandsekspressen ikke går akkurat denne dagen. Det går tog Lenke til kommentar
edds Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 Trenger akkutt hjelp: Hvordan kan jeg komme meg fra Hovefestivalen til Oslo i løpet av Fredagen? Ser ut som at sørlandsekspressen ikke går akkurat denne dagen. Det går tog Takk skal du ha. Langt ifra festivalen? Lenke til kommentar
Eulogist Skrevet 22. juni 2008 Del Skrevet 22. juni 2008 kos dere. skulle ønske jeg også fikk dratt. Men min lusne økonomi sto i veien:( Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 @edds: Togstasjonen i Arendal ligger et par minutters gange fra sentrum. Hvis du tar buss eller ferge inn til sentrum, kom deg inn til Sam Eydes plass (utenfor kulturhuset, det svære bygget med en reklameskjerm på forsiden). Der har Hove en informasjonsbod, og de skal være behjelpelige med slike spørsmål. Hvis de er stengt, eller ikke kan hjelpe, har du også Arendal Turistkontor rett ved siden av. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 Jeg sitter i djuice-teltet. Makan. Jeg elsker Hove. Campen er fucka og teltet er schnas. Men jeg koser meg for det. Dette er bare awesome Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. juni 2008 Del Skrevet 23. juni 2008 (endret) Trenger akkutt hjelp: Hvordan kan jeg komme meg fra Hovefestivalen til Oslo i løpet av Fredagen? Ser ut som at sørlandsekspressen ikke går akkurat denne dagen. Det går tog Går dette toget på natten etter konsertene på fredag også? Edit: Får man kjøpt dagspass der nede? Endret 23. juni 2008 av Olum Lenke til kommentar
SideburnsKongen Skrevet 24. juni 2008 Del Skrevet 24. juni 2008 Livetv om noen skulle ønske det.. http://nrkp3.no/konserter/ Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) eple: går ikke så mye på krykker, oprasjonen ble utsatt, så har de bare når jeg har mye vondt:P har ikke sett deg heller, men ikke så rart med tanke på mengde folk:P hvordan gikk veddemålet? (regner ikke med at du svarer før etter hove da men ) Endret 28. juni 2008 av Slettet+312 Lenke til kommentar
Filmvenn Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 (endret) Livetv om noen skulle ønske det.. http://nrkp3.no/konserter/ Bare jeg som sliter med dette? Å se konsertene altså. Er så veldig lysten på å se Les Savy Fav, Dengue Fever og Panic At The Disco der. Endret 25. juni 2008 av Mahavishnu Lenke til kommentar
Khalifen Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Nrk.no/netttv -> Musikk -> Hovefestivalen. Alle bandene du vil se ligger ute der. Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 25. juni 2008 Del Skrevet 25. juni 2008 Hurra i morgen kommer jeg. Gleder meg som en unge til å se Killswich Engage, In Flames, Purified in Blood og Opeth! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå