Überadri Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 Er det sant at Simian Mobile Disco har avlyst? Det er sant, ja. Så kjipt Jeg har enda ikke fått helt 100% med meg hvem som erstatter Simian Mobile Disco og MIA.Ja, kommer det noen erstatning? Avlyste Santogold også? (Ikke at det er så farlig med disse hiphop-artistene for min del.) Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 20. juni 2008 Del Skrevet 20. juni 2008 stress og sjekke inn får og si det sån info er ikke til og stole på Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 stress og sjekke inn får og si det sån info er ikke til og stole på Sjekke inn? Mener du da på selve festivalområdet/akkreditering osv? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Da drar vi^^, er i Arendal om rundt 8-9 timer. Kos dere masse alle sammen:P Edit: lykke til da Eple og Nie =) Endret 21. juni 2008 av Slettet+312 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Takktakk. :] Kos deg du og. Skal se etter deg og krykkene dine når vi kommer i morgen. \o/ Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 (endret) Er ingen vits å overpakke heller, men tørre sokker og tørt teltgulv er obligatorisk. Ha med noen håndklær du kan kaste etterpå, som bare brukes til å samle opp vann ved inngangen. Dere vil ikke dra gjørme og vann inn i teltet, der skal det være varmt og tørt. Sure våte sokker bør puttes i en egen pose hvis de skal tas med hjem igjen, ellers smitter lukta over på alle klærne også. Og håndklærne kan kastes hvis de er gjennomtrukket av søle. Det er billig uansett, og dere har sikkert 100 flere hjemme. Jeg har vært på Roskilde og Wacken (tyskland) et par ganger, og wacken-turen inkluderte 30 timers togtur fra nordnorge. Alene. Møtte folka først i tyskland. Er ferdig med telt-livet, sist jeg var på wacken hadde vi hotellrom 1 km gåtur unna. Det var deilig, det. Endret 21. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Går inn på billettservice nå og det viser seg at det ikke er mulig å bestille flere teltplasser på festivalcampen selv om det er gulfarget noe som burde tilsi at det er flere billetter igjen. Det går dog ann å bestille personbilletter. Hva vil det si? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Det betyr vel at de enda selger dagsbilletter men ikke campingbilletter. Så du slipper inn for å se konserter den dagen men kan ikke overnatte på siten. Lenke til kommentar
Antonio Montana Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Alle fire har ukespass for hele festivalen. Problemet er at det er ledige plasser på camping person, men ikke camping telt. Vil det si at det er mulig å bo der, eller må vi finne et annet sted? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 De selger billetter på stedet, så vidt jeg vet. Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 er så og si fult de har fjærna sikerhets grensa mellom telta får og få plass til alle Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Hehe, husker jeg fikk plass rett bak bagasjerommet til en bil som sto parkert. Og de skulle inn i bagasjerommet hele tiden selvsagt. De prøvde å nekte meg å sette opp teltet men det var ikke plass noen andre steder hvis jeg skulle være i nærheten av vennene mine. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Såvidt jeg forstod så har frivillige tilgang til frivilligcampen, men ikke festivalcampen. På frivilligcampen er det alkoholfritt, og den ligger langt unna og ser ganske kjedelig ut. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Såklart, de vil ikke ha folk som jobber i fylla der. Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Da har jeg pakka alt jeg skal ha med, det ble mye greier. Eneste som gjenstår er å legge Watershed over på Ipoden, så jeg kan høre på den nedover. Dette blir konge. Lenke til kommentar
dilma Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 okei! fikk litt noia nå! Jeg skal bo i et hus 15 min fra festivalområdet, men har ikke de helt store planene om å være for mye i huset. Og det er altså slik at jeg må kjøpe campingpass, for å få innpass på campen? Dette er ikke utsolgt er det vel? og kan jeg evt. få kjøpt det der nede? Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Ja. Kanskje. Ja. Gå på billetservice og hold av en billet, og stikk til nærmest Narvesen, 7/11 eller postkontor for å få din billett. NB: Ikke post i butikk. Lenke til kommentar
Deneb Skrevet 21. juni 2008 Del Skrevet 21. juni 2008 Kjøper festivalcamp pass fra de som måtte selge, merkelig at de plutselig ble tomt fra full ledighet! Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 21. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2008 Campingpass trenger man da ikke for å henge på festivalcampen. Vi var jo der på besøk hos folk i fjor enda vi bodde på Hove camping. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå