Gjest Slettet+9871234 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Bah. Ikke det at jeg ikke gleder meg til festivalen eller noe, men fint vær hadde ikke vært å forrakte. ._. Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Får pakke whiskeyflaska mi godt inn i sekken, må da gå bra det? Ville satset på å helle den over i f.eks. ei lommelerke eller noe i den duren. Blir gjerne litt for drøyt med ei tom halvannalitersflaske? Jeg kan ikke huske de skjekket bagene/sekkene i det hele tatt når jeg gikk inn på campen ifjor jeg. Men, det må da vel fungere å gjemme Tequila-flasken inne i en sammenrullet pute? Tok og tømte over Jack på to 0,5L flasker, for sikkerhets skyld. Innhold > Flaske. Værvarsel Endret 19. juni 2008 av Veitafan Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kort og konsist, jeg setter pris på punktligheten og helheten til svaret. Kan det samme svar avgis på følgende spørsmål: Kan jeg hente den hvorsomhelst i dag? Trolig. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Været ser ikke aaalt for bra ut akkurat. Men det kan umulig bli værre en ifjor. Og ifjor hadde jeg det helt konge Lenke til kommentar
Veitafan Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Konge blir det allikevel. Sitter meg på bussen om en liten time, wehu. Tror det står noe sånn som "Ytre Namdal Bart-Laug" på flagget vårt, så vet dere det. Snakkes! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Trenger bare opphold når teltet skal opp, så klarer jeg meg resten av tida. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Er det noen som veit om en eller annen måte (betaler nesten hva som helst, bare ikke taxi) hjem fra Hove natt til lørdag? Jeg skal nok finne et eller annet tog eller buss ned dit. Hjem om natta blir nok verre. Endret 19. juni 2008 av Olum Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Hah, jeg har sånn Levis-telt jeg fikk av Levis i fjor som bare er å klappe opp. Perfekt for to personer. Jysk har forøvrig geniale oppblåsbare madrasser. Kjøpte en dobbel en nå nettopp, det blir utrolig bra. Heldigvis skal jeg dele telt med ei jente. xD Alt er pakket og klart, drar i morgen tidlig med bil. Er helt ladd jeg nå! Lenke til kommentar
Nie Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Helvete hvor populær denne tråden er blitt. Reiser nedover på søndagen. Aah, det blir digg å se Espen og -Torb tape teltoppsettingen. \o/ Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Gleder meg nå! Nesten ferdigpakket, bare et par ting som mangler. Reiser med nattog ned til Arendal i morgen. Fremme på Hove i 13-14 tiden på Lørdag. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Da har jeg henta campbilleten, og regnet meg fram til å hittil ha brukt 3100 kroner på festivalen. Meh.. Fikk heldigvis tilskudd på 1000 kroner av bestefaren min her om dagen, så da drikker jeg på hans regning IHVERTFALL en dag. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Kanskje bør begynne å pakke snart også. Jeg pleier som regel å pakke 2-3 timer før jeg drar noen sted Drar ikke før Lørdag morgen, så bør ikke være noe stress enda kanskje... Shit, nå gleder jeg meg helt sykt Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 (endret) Nå som været i de siste dagene har vært så dårlig så var det på sin plass å sjekke langtidsvarselet. Slipper heldigvis unna det verste regnet. 1-4mm om dagen kan man overleve. Edit: doh, posta lenger opp. Endret 19. juni 2008 av tjalla Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Forresten åpner dagligvarebutikken på festivalområdet 18:00 i morgen. Det blir en Ica Nær-butikk med festivalspesialiteter. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Er det den butikken bussen fra festivalen til brygga kjørte forbi ifjor? Vet du forresten hvor mye halvliteren koster på dagligvarebutikken? Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Nei. Det er en egen butikk på campen. Sikkert de samme som driver den, dog. Satser på at det er samme ølpriser som ellers i landet på sixpacks og sånn. Halvliteren på festivalområdet ellers og inne ved konsertene kostet 50,- i fjor. Håper ikke det er blitt noe dyrere.. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Satser på at det er samme ølpriser som ellers i landet på sixpacks og sånn. Joa, er jo låv å håpe Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Den var da nogenlunde lik ifjor, eller? Tar ikke med mer enn en 3-400 kroner inn på festivalområdet uansett, mer enn det er jeg redd for å ta med. Lenke til kommentar
Jompen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Noen som vet omtrent hvor mange mm regn som kom i løpet av Hovefestivalen i fjor? Vil bare sammenligne med det været som er meldt i år. For å se om det kan bli tilnærma like ille vær. Lenke til kommentar
Kjekssmulen Skrevet 19. juni 2008 Del Skrevet 19. juni 2008 Da er det bestemt bestiller billetter i morra. , for torsdagen og fredagen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå