Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 nesten så man skulle kommet å se på at espen & han andre taper^^,Ikke "han andre". -Torb på forumet. \o/ PS: Det er lov å sende PM for å ødelegge ham psykisk foran den forestående utfordringen med teltet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 okei;) vil det ikke være værre om mange står å ser på, skape litt prestasjonsangst:P eller noe Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg synes dere er velkomne. Bare det blir vill applaus når klokken går forbi tolv minutter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 På en annen side, om du og nie taper, blir det værre for dere... For om dere aldri har satt opp telt før, mens guttene kan det, så er det godt mulig det ikke tar så lang tid. Jeg mener, Lasse har aldri satt opp noe telt, og han mente teltet han hadde var vanskelig å sette opp, men vi brukte ikke mer en 12 minutter når jeg ble med tror jeg. (vi var også lure og testa det før vi drar:p ) Lenke til kommentar
Espen pai Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 nesten så man skulle kommet å se på at espen & han andre taper^^, Bare og komme! Jo flere forumfolk jo bedre ^^ Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hytte, hotell, whatever. Alt annet enn crappy telt. Jeg har vært i "ilden" flere ganger enn dere som påstår dere er så garva og tøffe tror jeg. Jeg gir så f i om du har "vært i ilden" flere ganger enn meg.. Subjektivitet Festival = camp, derfor var f.eks quart aldri aktuellt. Festival = konserter, øl og campingstoler. Det er musikken som står i førersetet. Telte kan man gjøre på fisketur... Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 SUBJEKTIEIVITIEDBETET!!1 Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 15. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2008 Festival har mye med festivalopplevelsen å gjøre. Det har mye med musikken å gjøre, selvsagt. Men festivalopplevelse er jo for faen ikke synonymt med å ligge ubehagelig i en uke. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Men festivalopplevelse er jo for faen ikke synonymt med å ligge ubehagelig i en uke. Second that. Gleder meg veldig til å prøve den nye oppblåsbare madrassen jeg har kjøpt, kontra den centimetertykke jeg hadde i fjor. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Men festivalopplevelse er jo for faen ikke synonymt med å ligge ubehagelig i en uke. Second that. Gleder meg veldig til å prøve den nye oppblåsbare madrassen jeg har kjøpt, kontra den centimetertykke jeg hadde i fjor. Hehe gikk på den samme smellen i fjor. Nå har jeg skaffet oppblåsbar sovemadrass, istedet for den vanlige flytemadrassen. Lenke til kommentar
naish Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Noken som veit kossen det blir med bilett for partytelt? Står vi må forhåndsbestille plass, men det er ingen linker på nettside og vi drar på hytta på tirsdag så veit ikkje om vi rekker å vente på noke link? Noken som har tips? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) Fikk et artig bilde i hodet nå. Av disse såkalte "festivalopplevelse"-folkene som strever rundt i styrtregn med telt som kollapser og teltdukene dekket av sølevann og de står med gjørme opp til knærne og banner og sverger på å ha den optimale festivalOPPLEVELSEN, mens jeg tusler inn på hytta mi og tar en varm dusj og en kald pils. Også prøver noen å si "men du, suger ikke dette litt? bare litt?" hvorpå han brøler "NEI FOR FAEN VI SKAL KOSE OSS MED FESTIVALOPPLEVELSEN! KOS DEG ELLER DØ, DIN JÆVLA SOSS". Hvem av oss to vil være mest klar og opplagt for neste dags konserter tror du? Den som har sovet godt i ei tørr seng uten pissvåte sokker, eller den som har sovet dårlig og drukket altfor mye iløpet av natta, og i tillegg har pådratt seg en fin forkjølelse? Endret 15. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Ikke alle som har penger til å leie hytte:) Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Jeg må faktisk si meg helt enig med Bytex(og samtidig krysser jeg fingrer og tær for at campingbilen vår blir klar). Men hotell, det hadde igjen ødelagt festivalopplevelsen med tanke på at jeg hadde blitt blakk etter dag en. Lenke til kommentar
naish Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Er en egen sjarm å ligge i nedgjørma telt og då Lenke til kommentar
Nie Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 En sjarm som i alle fall jeg håper å slippe. x) Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvem har sagt noe om å ligge i gjørma? Jeg lå heeelt tørt ifjor, med unntak av første natta hvor en full kompis kom inn med ei vannflaske og spylte ned hele meg. Er først og fremst hele miljøet inne på campen som er kult, alle folka i campingstoler med en lunken, dvask Ringnes i hånda, og latteren i halsen. Det er bedre enn et hotell til en million kroner natta. Du må gjerne tro du får meg til å bli sjalu, men du klarer det ikke. For opplevelsen jeg hadde i fjor var konge. Om hotell og hytte og kjøleskap er konge for deg, så er det veldig careface for meg, det betyr bare en mindre på campen som klager på våte sokker. Lenke til kommentar
delir Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 Hvor tidlig anbefaler dere å være ute for å få en rimelig god plass? Har et par kompiser som drar ned dit på lørdag, men syntes det hørtes ganske tidlig ut, jeg? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 15. juni 2008 Del Skrevet 15. juni 2008 (endret) hørt om luftmadrass eller felt seng ? og gress er godt og sove på. Endret 15. juni 2008 av yavel Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. juni 2008 Del Skrevet 16. juni 2008 Jeg bor hos en kompis som bor like ved, men jeg kommer til å gå på campen med medarbeiderpasset mitt. Der er det jo også gøy, og det var synd jeg mistet det i fjor. Tror heller opplevelsen er der, og ikke å sove i et ekkelt telt som har kollapset, og så oppdage at alt tøyet ditt er vått. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå