Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd

Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nødvendig med hengelås til teltet?

Funderer også litt på hvordan jeg skal få med meg stol nedover på bussen, eventuelt får man håpe at andre kan ta det med i bilen sin.

Hva er det du skal ha med deg som gjør at du trenger hengelås, egentlig? Jeg kommer til å ha på meg alt av verdi hele tida.

Kjøp campingstol i Arendal..

Anbefaler forresten ikke folk å ta med masse klær, 2 bukser/shortser, 3 t-skjorter, 4 boksere og ett sett med sokker for hver dag er MER enn nok. Alt du har med deg bør få plass i en bag. (Ekskludert liggeunderlag og sovepose)

Lenke til kommentar

"Festivalopplevelsen" er bare skit uansett. Jeg hater å sove i telt, og hatet det ikke noe mindre etter jeg var 3 dager på Wacken i 1999. Har dere cash, skaff hytter eller hotellrom. Det er så UENDELIG mye bedre å legge seg i en seng, dusje dagen etterpå, enn å legge seg gjennomsvett i en klam sovepose/dyne på kjipt liggeunderlag, men overopphetet telt på morgenen og masse fluer i teltduken. Du får jo sett de samme konsertene uansett. Det er bare så mye bedre etterpå. Etter å ha trasket rundt, hoppet og hoia og stått i skoene dine i 8-10 timer verker leggene så mye at du har lyst å dø. Da er hotellrom fantastisk.

Lenke til kommentar

Hotell på festival? Jeg tror ikke det jeg hører. Du kommer til å bruke mye penger på å flytte deg fra Arendal til Tromøya den uken i hvert fall. Nei, men seriøst. Til neste år, med fast jobb etc, tror jeg det blir satset på en av de største hyttene Hove har å by på.

Lenke til kommentar
Hytte, hotell, whatever. Alt annet enn crappy telt. Jeg har vært i "ilden" flere ganger enn dere som påstår dere er så garva og tøffe tror jeg.

Jeg gir så f i om du har "vært i ilden" flere ganger enn meg.. Subjektivitet

Festival = camp, derfor var f.eks quart aldri aktuellt.

Lenke til kommentar
Det er derfor jeg og torbjørn må sette opp teltet?
Nei, det var fordi dere var dumme nok til å si at dere kom til å klare det på 12 minutter. Det er også grunnen til at du og -Torb må spandere fin middag på meg og Eplefe, når dere ikke klarer det. Jeg gleder meg til den middagen, blir digg etter en uke med camp. 8D
Lenke til kommentar

Teltet er komplisert ffs. Hold kjeft. Vi brukte to timer, ja. Skal nevnes at vi hadde røykepause, tur på butikken, røykepause, røykepause, røykepause, sitte og se på teltdelene og lure på hva som er hva-pause, plukke på telttingene og FINNE UT hva som er hva-pause og diverse annet. Hverken meg eller Nie har satt opp et telt før i vårt liv. \o/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...