Olum Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Er det noen busser som går ned til Arendal og opp igjen om natta etter konsertene? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 (endret) Det er flere busser som går kryss og tvers i Norge ja. Dro fra quart-festivalen kl 03:45 på natta med lavprisekspressen til Oslo. Deilig å bare slappe av i et godt sete i 5-6 timer til Oslo. Da hadde jeg og en kompis daffa rundt i byen i 4 timer, og han var i tillegg neddopa og ville sove overalt. Vi skulle nemlig ikke hjem før kl 11 med toget. Jeg ble desp og fant buss stasjonen, og tenk at det var en nattbuss til Oslo, liksom. Endret 12. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Noen som har peiling på når og hvor ofte den båten går inn til fastlandet? Jeg driver nemlig å bestiller togbilletter nå og det var visst utsolgt til Oslo hele lørdag - unntatt kl 08.00. Så derfor lurer jeg på om det går en tidlig båt inn til fastlandet så jeg rekker 08-toget. Noen som vet? Lenke til kommentar
Yavel Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 gleder meg noe jævelig men syns de kan prøve og skaffe røyksopp nå som de ikke kommer på quarten. kanskje vi kan ha et forum treff på hove Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 13. juni 2008 Del Skrevet 13. juni 2008 Noen som har peiling på når og hvor ofte den båten går inn til fastlandet? Jeg driver nemlig å bestiller togbilletter nå og det var visst utsolgt til Oslo hele lørdag - unntatt kl 08.00. Så derfor lurer jeg på om det går en tidlig båt inn til fastlandet så jeg rekker 08-toget. Noen som vet? Den som går "spesielt" for Hove, mener du? Lenke til kommentar
E-wok Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Tenkte på den ja, men nå nå er det problemet løst. Pappa ville visst hente meg på Hove i stedet, wtf. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Noen som har utarbeidet en liten huskeliste for oss campere? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Tror du finner mye info på roskilde sine sider. Er mange førstegangs-campere som reiser ned, så det er sikkert lister over anbefalte ting å ta med seg der. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Jeg har en liste, men den ligger (naturlig nok) nede i Bergen. Skal få skrevet den inn her når jeg kommer meg nedover. \o/ Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Gaffa! Seriøst, gaffa. Man kan bruke det til alt. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) TeltLiggeunderlag Sovepose Paracet Bøtte (Til syke mennesker, og som stol!) Evt Campingstol Regnjakke Tynne klær, da de tørker fortere. Dropp gjerne bukser, og bruk shorts, f.eks Nok penger Tanntråd, børste og krem Endret 14. juni 2008 av Boff3n Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Noen par med sokker er alltid bra. Tørre sokker er ekstremt komfortabelt når man kommer inn og har sokker som er søkkvåte av svette. Tar ikke mye plass heller. Og få med deg en søppelsekk til å ha våte håndklær i hvis det regner. Håndklær er så billige at du har råd til å kaste noen som blir gjennomvåte istedet for å henge dem til tørk. Det er også greit å ha noen "disposable" håndklær til å holde teltgulvet tørt med. Regner det ute, drar du med deg masse vann og søle inn i teltet hver gang. Det kan ikke ligge der. Og du drar ikke med deg gjørmete og våte håndklær i bagasjen hjem. Da vil de mugle og lukte helt horribelt og smitte all den andre bagasjen med lukta. Kast dem, det kan kjøpes nytt..pluss mamma har sikkert 200000 håndklær i skapet hjemme, så hun savner dem neppe. Endret 14. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Her er min huskeliste for Hove 2008. Vil bli oppdatert fortløpende. (*) = Ligger klart. For selve festivalen (*) Festivalpass (*) Bankkort/kredittkort (*) Gyldig ID (*) Kontanter For reisen (*) Togbillett (*) iPod (*) To saftige baguetter (*) Pute (*) Joggebukse Camp og diverse (*) Sovepose Liggeunderlag Tørkesnor Presening (*) Håndklær (*) Gaffateip (*) MacGyver-kniv (*) Pute (*) Stol Kjølebag (*) Hodepinetabletter (*) Tannbørste (*) Tannkrem (*) Deo (*) Barberhøvel (*) Hår-stæsj (*) Shampo og håndsåpe Regntøy Ekstra sko (*) Bukse, shorts, genser, t-skjorter, undertøy (*) Mobil med penger + lader (*) Solbriller (*) Tequila (*) Paraply Endret 20. juni 2008 av Gakkakk Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 (endret) Og hvor stor kommer kofferten din til å bli tror du? Temmelig stor, tenker jeg. Pute? Skal ikke slenge med en seng i samme farta liksom? Endret 14. juni 2008 av Bytex Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. juni 2008 Forfatter Del Skrevet 14. juni 2008 Vi er fire personer, og vi skal ha med oss dyner. \o/ Bortskjemte drittunger som ikke vil ha festivalopplevelse blablablabla, jeg knakk ribbeinet i fjor, jeg føler ikke for å gjenta det. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 I fjort brukte jeg sekken min som pute, og jeg sov i nedoverbakke, med hode nederst, funka fett. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Og hvor stor kommer kofferten din til å bli tror du? Temmelig stor, tenker jeg. Pute? Skal ikke slenge med en seng i samme farta liksom? Over halvparten av det der blir med i en campingbil som skal nedover sammen med et par andre folk. Puta tar man under armen Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Nødvendig med hengelås til teltet? Funderer også litt på hvordan jeg skal få med meg stol nedover på bussen, eventuelt får man håpe at andre kan ta det med i bilen sin. Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 14. juni 2008 Del Skrevet 14. juni 2008 Hengelåsen til teltet tar jeg med om det ikke blir noe campingbil. Men, tja. På en måte sier man jo "Ey! Jeg har dyre ting i teltet!" når man har hengelås. Kanskje smartere å bruke de oppevaringsboksene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå