Gå til innhold

Hovefestivalen '08, generell tråd

Eplefe

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er flere busser som går kryss og tvers i Norge ja. Dro fra quart-festivalen kl 03:45 på natta med lavprisekspressen til Oslo. Deilig å bare slappe av i et godt sete i 5-6 timer til Oslo.

Da hadde jeg og en kompis daffa rundt i byen i 4 timer, og han var i tillegg neddopa og ville sove overalt. Vi skulle nemlig ikke hjem før kl 11 med toget. Jeg ble desp og fant buss stasjonen, og tenk at det var en nattbuss til Oslo, liksom.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Noen som har peiling på når og hvor ofte den båten går inn til fastlandet? Jeg driver nemlig å bestiller togbilletter nå og det var visst utsolgt til Oslo hele lørdag - unntatt kl 08.00. Så derfor lurer jeg på om det går en tidlig båt inn til fastlandet så jeg rekker 08-toget. Noen som vet?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234
Noen som har peiling på når og hvor ofte den båten går inn til fastlandet? Jeg driver nemlig å bestiller togbilletter nå og det var visst utsolgt til Oslo hele lørdag - unntatt kl 08.00. Så derfor lurer jeg på om det går en tidlig båt inn til fastlandet så jeg rekker 08-toget. Noen som vet?

Den som går "spesielt" for Hove, mener du?

Lenke til kommentar
Telt

Liggeunderlag

Sovepose

Paracet

Bøtte (Til syke mennesker, og som stol!)

Evt Campingstol

Regnjakke

Tynne klær, da de tørker fortere. Dropp gjerne bukser, og bruk shorts, f.eks

Nok penger

Tanntråd, børste og krem

Endret av Boff3n
Lenke til kommentar

Noen par med sokker er alltid bra. Tørre sokker er ekstremt komfortabelt når man kommer inn og har sokker som er søkkvåte av svette. Tar ikke mye plass heller.

Og få med deg en søppelsekk til å ha våte håndklær i hvis det regner. Håndklær er så billige at du har råd til å kaste noen som blir gjennomvåte istedet for å henge dem til tørk. Det er også greit å ha noen "disposable" håndklær til å holde teltgulvet tørt med. Regner det ute, drar du med deg masse vann og søle inn i teltet hver gang. Det kan ikke ligge der.

Og du drar ikke med deg gjørmete og våte håndklær i bagasjen hjem. Da vil de mugle og lukte helt horribelt og smitte all den andre bagasjen med lukta. Kast dem, det kan kjøpes nytt..pluss mamma har sikkert 200000 håndklær i skapet hjemme, så hun savner dem neppe.

Endret av Bytex
Lenke til kommentar

Her er min huskeliste for Hove 2008.

Vil bli oppdatert fortløpende.

(*) = Ligger klart.

For selve festivalen

• (*) Festivalpass
  • (*) Bankkort/kredittkort
  • (*) Gyldig ID
  • (*) Kontanter

For reisen

• (*) Togbillett
  • (*) iPod
  • (*) To saftige baguetter
  • (*) Pute
  • (*) Joggebukse

Camp og diverse

• (*) Sovepose
  • Liggeunderlag
  • Tørkesnor
  • Presening
  • (*) Håndklær
  • (*) Gaffateip
  • (*) MacGyver-kniv
  • (*) Pute
  • (*) Stol
  • Kjølebag
  • (*) Hodepinetabletter
  • (*) Tannbørste
  • (*) Tannkrem
  • (*) Deo
  • (*) Barberhøvel
  • (*) Hår-stæsj
  • (*) Shampo og håndsåpe
  • Regntøy
  • Ekstra sko
  • (*) Bukse, shorts, genser, t-skjorter, undertøy
  • (*) Mobil med penger + lader
  • (*) Solbriller
  • (*) Tequila
  • (*) Paraply

Endret av Gakkakk
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...