Gjest Slettet+9871234 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Jeg håper bare været holder seg, i sammenligning med i fjor. Lenke til kommentar
dilma Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 gaaaaaaaah! digger ikke helt hvor tett oppi hverandre the kooks og a7x er.. torsdag blir vill da:D først bullet, så hellacopters, så the raconteurs før vi runder av med babyshambles:D Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 3. juni 2008 Del Skrevet 3. juni 2008 Ja The Kooks og A7X blir travelt. Satser på å menge i crowden på A7X og heller chille med en pils til The Kooks jeg Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 6. juni 2008 Del Skrevet 6. juni 2008 Gleder meg mest til Dimmu, Opeth, Behemoth og Primordial selvom In Flames må sees og purified in blood, og kanskje flogging molly. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Ser på festivalkartet at det faktisk ikke er utvidet med mer campingplass... I fjor ble det jo smikkfullt i løpet av festivalen, og i år skal det jo komme mange mange flere! Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 I år er hele campen beboelig da. Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Joda sant det. Men det var bare ene campen i fjor som var helt ubeboelig, og allikavel var det folk som bodde der. Og den var strengt talt ikke så stor. Jeg ser for meg at en dobling av det campområdet de har nå, ville vært akkurat nok til alle som kom i år. Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Står også på div. nettaviser at Hove vurderer utviding på alle punkter. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 (endret) Ett minutts stillhet for Toffens eks-festival?... Endret 7. juni 2008 av Überadri Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Hva med å stjele go'bitene til Quart og lage en ekstra "RIP-Quart" dag på Hove? Hadde vært utrolig slemt, men utrolig kult Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg stemmer for! Röyksopp! Lenke til kommentar
Olum Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg prøver å kjøpe festivalpass til fredagen. Jeg har lagt inn all personinformasjon, men jeg får ikke algt inn kortinformasjon og betalt for billettene. Hvor gjør jeg det? Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Skjermskudd? Sikker på at du ikke valgte oppkrav eller at du skal betale de på Narvesen eller noe? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 7. juni 2008 Del Skrevet 7. juni 2008 Jeg prøver å kjøpe festivalpass til fredagen. Jeg har lagt inn all personinformasjon, men jeg får ikke algt inn kortinformasjon og betalt for billettene. Hvor gjør jeg det? Har en kamerat som kjøpte billett i går, med samme problem. Han fikk ikke til å kjøpe på nett, gikk inn til nærmeste postkontor for å kjøpe billetten der. De fant ikke Hove festival i "systemet", og ba han gå hjem og kjøpe på nett.... Han nektet selvfølgelig, og ba de søke på Arendal. De søkte på Arna... Han ba de søke igjen på ArENDAL, og da gikk det. Lenke til kommentar
Nie Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå er det ikke lenge igjen. Jeg gleder meg, jeg gleder meg, jeg gleder meg. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Nå er det ikke lenge igjen. Jeg gleder meg, jeg gleder meg, jeg gleder meg. Du er nok ikke den eneste. Kjøpte luftmadrass i dag, faktisk. Blir nok langt bedre enn den centimetertykke jeg hadde i fjor. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Har kjøpt dobbel luftmadrass med dama. Fyttirakkern nå gleder jeg meg til festival. 11 dager til jeg drar nedover. Dette blir så utrolig awesome at jeg snart sprekker. Lenke til kommentar
theoriginalAidskake Skrevet 9. juni 2008 Del Skrevet 9. juni 2008 Jeg misunner dere The Kooks. Intenst og inderlig. Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 12. juni 2008 Del Skrevet 12. juni 2008 Det var jo imponerende seter på Lavprisekspressen sine busser. Og gratis strømuttak, samt internett, er jo genialt. Jeg er så heldig at jeg bor i Arendal, men Lavprisekspressen så veldig bra ut. Forøvrig har Konkurrenten også internett og lave priser. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå