Rullestein Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Spørsmålene mine er sikkert stilt før, men håper noen gidder å svare=)Er det lagt opp til at man skal kjøpe alt av mat? (eller tar mange med seg stormkjøkken og/eller engangsgrill, og har mat i kjølebag) Er det da eventuelt muligheter for å få bytte kjølelement? Må all alkohol kjøpes på festival området, eller kan man ta med seg inn? Hva med campingområdet? Hvordan er det med tilgang til strøm, mobil og cameralading? Er det oppbevaringsbokser på området? (til verdisaker) så ingen der da det var rødekorsleir ute der... tilgang på vann, er det vannkraner rundt på området? Det blir satt opp fellesgriller inne på campen, så engangsgrill trenger du ikke. Det vil være en butikk som selger dagligvarer på området (til normale priser), så det er mer praktisk å kjøpe ferskvarer der i stedet for å drasse på en kjølebag. Du kan ta med deg alkohol inn på campingområdet (ikke i glassflasker), men det er ikke lov å ta med seg noen form for drikke inn på festivalområdet. Det blir ladestasjon for mobiltelefoner, hvordan det blir andre elektriske dippedutter vet jeg ikke. Du finner kanskje svaret på forumet på festivalens hjemmeside. Det blir satt opp oppbevaringsboder på tre forskjellige steder, og den ene kommer til å være døgnåpen. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 okai=) den er grei... har vært en del inne på hovefestivalen sine sider... Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Man får ikke ta med noe alkohol inn på festivalområdet, men man kan ta med drikke inn på campen så lenge det ikke er glass(sats på øl-bokser, ikke flasker). Men man får selvsagt kjøpt alkohol på festivalområdet? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Selvsagt. Det er ikke billig. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Selvsagt. Det er ikke billig. Mye koster det? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 14. mai 2008 Forfatter Del Skrevet 14. mai 2008 Tror det var 50 kroner for en halvliter øl, 60 kroner for et glass vin og 60 kroner for rusbrus. Lenke til kommentar
Gaut1 Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 (endret) Angående lader for andre dupedingser enn mobilen, tror jeg det skal være en stikkontakt i hver av oppbevaringsboksene. Så der kan du forsåvidt lade både mobil, camera og annet du måtte ønske, men da må du vell ha med selve laderen selv. Skal forøvrig jobbe ved oppbevaringsboksene under festivalen. Endret 14. mai 2008 av Gaut1 Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Tror det var 50 kroner for en halvliter øl, 60 kroner for et glass vin og 60 kroner for rusbrus. Det stemmer. Med andre ord relativt stive priser for en halvliter øl og 0.33 liter rusbrus. Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Bare å drikke seg full i teltet før man dar på konsert Lenke til kommentar
T-ooT Skrevet 14. mai 2008 Del Skrevet 14. mai 2008 Behemoth og Opeth er de bandene jeg hadde prioritert først, Behemoth har drit rått live show og Opeth, vel... er Opeth! Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Angående lader for andre dupedingser enn mobilen, tror jeg det skal være en stikkontakt i hver av oppbevaringsboksene. Så der kan du forsåvidt lade både mobil, camera og annet du måtte ønske, men da må du vell ha med selve laderen selv. Skal forøvrig jobbe ved oppbevaringsboksene under festivalen. Det var det jeg håpet på. Har forresten også to kompiser som skal jobbe ved oppbevaringsboksene. I fjor var det veldig, veldig stor pågang på Djuice-teltet og stikkontaktene i dusjhusene. Når blir det enklere! Har fått mer info om jobbing nå, blir rigging på Hovescenen og solskinnspatrulje på meg. Lekkert, merker at jeg gleder meg helt ubeskrivelig mye til festivalen nå, det nærmer seg folkens! Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Bare å drikke seg full i teltet før man dar på konsert Nettopp! Start å drekk da du står opp så er du god og full til konsertene starter Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 15. mai 2008 Del Skrevet 15. mai 2008 Anbefaler alle som liker litt punk/grunge/rock jente– og guttevokal til å skjekke ut ny-booket Bloody Red Shoes You Bring Me Down falt rett i smak hos meg i allefall! Lenke til kommentar
Henrik C Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Noen som har lyst til å jobbe som informasjonsmedarbeider på Hovefestivalen '08? Det var noen som hadde trukket seg i løpet av påsken, så hvis dere har lyst, send meg en PM, så ser vi hva vi kan gjøre. Dere kan muligens kontakte Cathrine Frigstad ([email protected]), men hun ba oss som allerede har fått jobb sjekke om vi hadde noen venner som ville ha jobb, og så sende mail til henne. Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Koster det ekstra å campe der osv? I så tilfelle hva er døgnprisen? Har kjøpt dagspass til torsdag og fredag og gleder meg som en unge Hvordan er det med parkering osv? Evt priser på det? Takker for svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 16. mai 2008 Del Skrevet 16. mai 2008 Koster det ekstra å campe der osv? I så tilfelle hva er døgnprisen? Har kjøpt dagspass til torsdag og fredag og gleder meg som en unge Hvordan er det med parkering osv? Evt priser på det? Takker for svar Ja, det koster ekstra. Du betaler for selve teltplassen, pluss for hvert hode som skal være i teltet. Etter hva jeg har forstått er det slik at det lønner seg å campe kun hvis du skal være der hele uka, men igjen ser jeg ingenting i veien for å la teltet stå hele uka selv om du bare skal være der to dager. Lenke til kommentar
J@cob Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 (endret) Blir nok telt, grovbråd med pålegg og muligens HB på 1.5colaflasker på meg. Økonomisk festivalifisering, yay! Hvordan er det med fotografering på Hove, om man skulle klare å få tak i pressekort? Mon tro om lokalavisen er litt bildekåte, men det var dette med oppbevaring av kamera. Endret 21. mai 2008 av J@cob Lenke til kommentar
boffeeen Skrevet 21. mai 2008 Del Skrevet 21. mai 2008 Jess, da var min inngangskuppong bestillt. Dette blir fun. Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 22. mai 2008 Del Skrevet 22. mai 2008 Hvordan er det med fotografering på Hove, om man skulle klare å få tak i pressekort? Mon tro om lokalavisen er litt bildekåte, men det var dette med oppbevaring av kamera. Har du fotopass kan du nok ta så mye bilder inne på konsertområdene med teleobjektiv du vil. Jeg har med mitt speilrefleks med diverse objektiver, både lange og korte, og kommer til å oppbevare kamera godt gjemt i bilen til en kompis. Oppbevaringsboksene er også et alternativ, spesielt fordi to av kompisene jeg drar nedover med skal jobbe der. I fjor kunne man komme inn på konsertområdet med speilrefleks, så lenge objektivet ikke var av større brennvidde enn det som er vanlig på kit-objektivene (opp til 55mm). Lenke til kommentar
Skalle Skrevet 24. mai 2008 Del Skrevet 24. mai 2008 Koster det ekstra å campe der osv? I så tilfelle hva er døgnprisen? Har kjøpt dagspass til torsdag og fredag og gleder meg som en unge Hvordan er det med parkering osv? Evt priser på det? Takker for svar Ja, det koster ekstra. Du betaler for selve teltplassen, pluss for hvert hode som skal være i teltet. Etter hva jeg har forstått er det slik at det lønner seg å campe kun hvis du skal være der hele uka, men igjen ser jeg ingenting i veien for å la teltet stå hele uka selv om du bare skal være der to dager. La teltet stå hele uka er uaktuelt pga jeg jobber resten av uka og har kun fri de to dagene, pluss jeg bor ikke akkurat i Arendal slik at jeg kan ta en svipptur å sette opp teltet på mandag. Vet du sånn ca hvor mye det evt koster pr døgn med telt og pr hode? Hva er i tilfelle alternativet til camping, og er parkering noe problem? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå