Snikpellik Skrevet 2. mai 2008 Del Skrevet 2. mai 2008 Designforandringer på Hovefestivalen.no, samt en rekke ny informasjon på nye menylinker. Lenke til kommentar
Tuttebobo Skrevet 3. mai 2008 Del Skrevet 3. mai 2008 Neppe på festivalcampen, men om du prøver å plukke dem med deg innpå festivalområdet tror jeg nok du risikerer en smekk på fingrene. Hva skal man med bilbatterier på festivalområdet? Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Hva skal man med bilbatterier på festivalområdet? neeeeed poooooower Lenke til kommentar
TOO TRILL Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Linken til spilletider på nettsiden fungerer ikke, får dere det til? Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Tror ikke de er klare for å slippe tidene og slikt enda Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 4. mai 2008 Del Skrevet 4. mai 2008 Linken til spilletider på nettsiden fungerer ikke, får dere det til? Denne blir nok oppdatert etterhvert med tidene også, slik det var i fjor. Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 (endret) Festivalcampen ligger like inntil konsertområdet. Kapasiteten er stor nok til at samtlige festivaldeltakere kan bo på området. Er det noe poeng i å kjøpe telt/camp-billett på forhånd? Er du garantert plass når du kommer med festivalpasset og teltet ditt? Og for de som ikke har fått det med seg så er programmet nå klart: Endret 7. mai 2008 av Überadri Lenke til kommentar
gard. Skrevet 7. mai 2008 Del Skrevet 7. mai 2008 Gleder meg helt vilt når jeg ser programmet. Lenke til kommentar
superted81 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Må ærlig innrømme at det er en del band jeg ikke har hørt om, men ukeplanen min ser slik ut; Mandag: Jay-Z, Hovescenen Tirsdag: Avenged Sevenfold + Black Tide, Amfiscenen Onsdag: Beck, Hovescenen, Bad Religion + Animal Alpha + Dimmu Borgir, Amfiscenen Torsdag: Cavalera Conspiracy + Killswitch + Bullet, Amfiscenen (evt. Hellacopters på hovescenen) Fredag: In Flames + Opeth + Purified In Blood, Hovescenen (definitivt ukas høydare) Løst basert på at disse er de jeg ser mest frem til og vil prioritere, er det da andre jeg bør få med meg? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 (endret) Er det noe poeng i å kjøpe telt/camp-billett på forhånd? Er du garantert plass når du kommer med festivalpasset og teltet ditt? Det er vel like greit å være på den sikre sida hvis du skal punge ut over 2000kr for festival- og campingpass? Og Superted81, hvis du liker litt tyngre metal er Behemoth å anbefale. Endret 8. mai 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Må ærlig innrømme at det er en del band jeg ikke har hørt om, men ukeplanen min ser slik ut; Mandag: Jay-Z, Hovescenen Tirsdag: Avenged Sevenfold + Black Tide, Amfiscenen Onsdag: Beck, Hovescenen, Bad Religion + Animal Alpha + Dimmu Borgir, Amfiscenen Torsdag: Cavalera Conspiracy + Killswitch + Bullet, Amfiscenen (evt. Hellacopters på hovescenen) Fredag: In Flames + Opeth + Purified In Blood, Hovescenen (definitivt ukas høydare) Løst basert på at disse er de jeg ser mest frem til og vil prioritere, er det da andre jeg bør få med meg? du burde kanskje ta turen innom teltet på mandagen, der Behemoth og Baroness spiller. Flogging Molly på amfiscenen onsdag blir også et must. Lenke til kommentar
gard. Skrevet 8. mai 2008 Del Skrevet 8. mai 2008 Beste blir nok fredagen med alle de 4 bandene på hovedscene og The Used på amfiscenen. Det blir vel ikke slik at noen av konsertene overlapper hverandre? Lenke til kommentar
Ardinur Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Beste blir nok fredagen med alle de 4 bandene på hovedscene og The Used på amfiscenen. Det blir vel ikke slik at noen av konsertene overlapper hverandre? Det kan ingen vite frem til spilletidene er sluppet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Ser for meg at de ideelet sett ville prøvd å unngå dette, men det er vel sikkert mye som skal klaffe for at kabalen skal gå opp, så realistisk sett blir jeg ikke overrasket om noen av konsertene gjør det. Lenke til kommentar
bögfisk Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 Er det fortsatt mulig å kjøpe biletter? Lenke til kommentar
Überadri Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Er fortsatt billetter igjen på alt EDIT: Det er en link ^ Endret 12. mai 2008 av Überadri Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9871234 Skrevet 12. mai 2008 Del Skrevet 12. mai 2008 (endret) Så var det å bestille billetter da. Angående valg av camp - noen tanker? Edit: Det blir miljøcamp. Endret 12. mai 2008 av Slettet+9871234 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 (endret) Spørsmålene mine er sikkert stilt før, men håper noen gidder å svare=) Er det lagt opp til at man skal kjøpe alt av mat? (eller tar mange med seg stormkjøkken og/eller engangsgrill, og har mat i kjølebag) Er det da eventuelt muligheter for å få bytte kjølelement? Må all alkohol kjøpes på festival området, eller kan man ta med seg inn? Hva med campingområdet? Hvordan er det med tilgang til strøm, mobil og cameralading? Er det oppbevaringsbokser på området? (til verdisaker) så ingen der da det var rødekorsleir ute der... tilgang på vann, er det vannkraner rundt på området? Endret 13. mai 2008 av Slettet+312 Lenke til kommentar
Anonym5656 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Kan svare på det jeg vet i forhold til det som var ifjor: De solgte masser av mat inne på festivalområdet, men til litt stiv pris. Jeg kjøpte mye grovt brød og pålegg på butikken i Arendal sentrum, pga. min heller dårlig økonomi. Vann var det masser av(gratis spring). Oppevaringsbokser så ikke jeg noe til. Man får ikke ta med noe alkohol inn på festivalområdet, men man kan ta med drikke inn på campen så lenge det ikke er glass(sats på øl-bokser, ikke flasker). Strøm finnes på doene. Der kan man lade mobil blant annet. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+312 Skrevet 13. mai 2008 Del Skrevet 13. mai 2008 Takk for svar=) Det var mest med tanke på økonomien jeg vurderer stormkjøkken.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå